Dank jullie wel meiden voor jullie steun en lieve woordjes.. @Surf, Moet ik dan tellen vanaf woensdagavond dat ik de mijn eerste bloeding heb gehad. Of nadat ik het vruchtje heb verloren en dat is zaterdagavond.. geweest.
Ik ga ook aan de schoonmaak... (Hoe vinden jullie mijn nieuwe ticker? Alleen gek dat ie vandaag mn eisprong aangeeft, bij een 29dgn cyclus hoort ie op dag 16 te zijn en dat klopte ook! Pf voor mij niet wéér babydancing vanavond hoor!)
Hemeltje lief, wat een drukte hier... Schrik er van. hihi Is het weer lunchpauze? Iedereen weer weg? Knuf! Muurtje!
Ben ook ff bezig in huis.. heb nog niets gedaan... ik ruik in het hoekje waar ik zit met de comp gelukkig niets.. hihi
ik had het ook gevraagd omdat ik zaterdag was begonnen met vloeien, maar zondag pas het vruchtje verloor. ze zeiden dat ik moest rekenen vanaf zaterdag, dus vanaf de eerste bloeding. je cyclus kan zowiezo wat van slag zijn, dus blijft toch moeilijk de eerste ronde weer je eisprong te berekenen. Maar ik ga uit van de dag van de eerste bloeding... Sterkte!
hmm vloeien is weer begonnen ,sh*t!! krijg nu ook een beetje buikpijn, hopelijk van korte duur, wilde net vanaaf weer eens gaan klussen...