Ja ik moet vanaf deze week ook kijken of ik niet bruinverlies heb zoals vorige 2x Haha, wordt nog vervelend! Elke keer HOPEN dat er niks is @ qweenie, ik werk niet en zit praktisch de hele dag achter de laptop Vandaar!
Ik heb trouwens ook steeds kramp/zeurderig gevoel. Dat heb ik al sinds 4 dagen na m'n eisprong. Ook rugpijn, alleen aan de linkerkant. En heeeeel erg moe (ook wel een paar keer erg laat gaan slapen; dus dat zegt misschien wel niets). Borsten zijn wat voller, maar niet pijnlijk. Veel hoofdpijn en regelmatig een opgeblazen gevoel. Oh ja, en ik kan zo moeilijk naar de wc.....
Deze site is wel duidelijk......valt weinig te verzinnen dan? Alhoewel, kan natuurlijk zeggen dat ik voor m'n zusje kijk ofzo..... Hahahaha Jij bent bezig met ronde 6 dus? Ik zit in ronde 7. Wordt het je eerste?
We blijven idd hopen Ik heb niet echt krampen meer. Alleen wat steekjes. Die vollere borsten kan ook wijzen op ongi he... En dat opgeblazen gevoel heb ik hier ook. Soms wel knap vervelend!
Tja, het is altijd alleen maar hopen en afwachten. Om gek van te worden. Die vollere borsten passen idd ook goed bij ongi worden. Alleen doen ze dit keer geen pijn (anders dan anders dus). Wat zou dat opgeblazen gevoel toch zijn? Heb ik echt nooit gehad. Alles wat anders is dan anders geeft weer hoop he? Ik heb een zeurderig gevoel in m'n buik, kan het geen steekjes noemen. (lijkt een beetje op lichte menstruatie-pijn)
Een ventje van bijna 2......leuk! Heb zelf al 2 grotere boys. Als ik de pendels moet geloven zou het dit keer toch echt een meisje moeten worden. Hahaha Hee muur: hou op! Je maakt ons helemaal gek! Hahahahaha
Volgens mijn pendels ook een meisje maar ook weer een jongen... Als het maar gezond is... al zou ik een meisje nu wel erg leuk vinden
Muur we zijn dus allemaal zwanger volgens jou? Haha, ik hoop het! Maar vrees er een beetje voor hier (heb net mn FF ook aangepast)
Ik had idd krampjes.. en eh... grotere borsten en eh... steken rond mijn navel en in mijn zij. Die laatste vond ik maf. Oh ja, en wit romige afscheiding.
Je hebt vollere borsten... en je hebt VOLLERE borsten... Man lief merkte het zelf. En dat wil wat zeggen.
Steekjes rond mn navel heb ik ook, ma had ik vorige keer ook meen ik. Heb nu ook wat steekjes, of iets wat er op lijkt, links onder in mn buik en trekt wat in mn rug ook. En lijkt pcies zo'n warme gloed te hebben.