Wat zijn bonkjes? (Belg hier! ) Volgens die babytjes.nl zou het dan op 27/2 zijn. En ben ik bevrucht op de 6e juni En zou het nu 3w 2d zijn hehe!
Ja ik hoop het Zou super zijn! Nog even afwachten... Ga dadelijk nog even naar toilet, ff checken of ik nog steeds geen bruinverlies heb
@ meisje, spannend he? Bonkjes, eh... wat hard geworden zacht... hihi Eh... tja, echt, harde witte kleine stukjes in de afscheiding. Als iemand in zijn neus peutert kan hij bv een bonkje bleeegh er uit vissen. Of je kan tijdens een gezellig samen zijn bij iemand thuis. Kaas op tafel hebben staan of worst. En dan kan je ook vragen wil je een bonkje kaas? Of een bonkje worst? Nederlandse dames onder ons... heb ik het goed uitgelegd? Kan het nog walgelijker? hihi
@ Meisje, je temp gaat in ieder geval de goede kant op... SPANNEND! Die van mij deed hetzelfde als die van jou... Ik zal m ff zoeken
Ah okee Na die uitleg klinkt "een bonkje kaas" ook wel vies he Geef mij dan maar gewoon een stukje/blokje kaas En het is idd spannend...
Die van jou gaat ook nogal op en af he! Amai. Ben benieuwd of mijn zo hoog blijft. Is de eerste keer nu dat ie echt ens hoog blijft ipv weer naar onder te gaan deze maand!
Nou ik heb ooit eens gekeken op die fertility site.....snap er echt helemaal niks van hoor. Omdat het ook in het engels is, niet zo handig voor mij! hahahaha
Hahaha een bonkje. Wat een grappig woord. Ik zeg gewoon "een stukje". @ Heitje: Aha, dus mocht ik zwanger zijn dan ben ik uitgerekend in maart. Haha, wist ik nog niet eens. Saampjes zou wel gezellie zijn .
Wat lees ik nu moet we de plaatsen al gaan reserveren??? haha Ik reserveer voor 27 februari Muurtje die steekjes naast je navel hoelang van te voren had je die? Ik kreeg net enkele steekjes links naast mijn navel, alsof ze van binnen even met een speld aan het steken waren en nu is het weer weg. Ik voel me momenteel opgeblazen en heb toch echt maar 2 boterhammetjes gegeten
@ Meis, Bij mij ging ie opeens zo maar steeds een beetje meer omhoog.. Ik hoop dat ie dat bij jou ook blijft en blijft doen! @ Rapoenzel. In het begin heb ik niet getempt.. zou ik nl niet meer doen. Maar op een gegeven moment wilde mijn ei maar niet komen. Weet je nog? onze gezamenlijke zoektocht? Uiteindelijk gevonden op de 12e. En laten man lief en ik toen ook eh... die eh.. halve huis sessie gehad hebben... Waar ik dus eh... bezwangerd ben hihi En blijkbaar kan je toch 2 dagen na je ei een innestelingsdip hebben want toen. TOEN had ik mij toch alle symptomen die je maar kon bedenken bij elkaar. Mega ballonne en wit afsch enzo.. En toen had ik 25 mei mijn 1e positieve zw test... Dus. links staat de temp aangegeven. Boven in de data's en onder in de hoeveelste dag je zit van je cyclus.
@ Angel, de 3e dag na mijn ei... toen had ik alles bij elkaar. Maar ik moet wel zeggen dat ik al eens eerder steken naast mijn navel heb gehad.. zonder zw te zijn. Dus dat zegt niets helaas. Maar ik heb nu wel vaker van dat soort steken.
Ik geloof ook dat het innestelen wel sneller gebeurt. Is bij iedereen anders denk ik. Ik had het bij de vorige zwangerschap ook. 2 Dagen na de daad, kreeg ik enorme zere borsten en zei gelijk dat ik zwanger was.
Tnx Muurtje, ik verschoot er net echt ff zowat van heb wel al eerder steekjes in onderbuik en liezen gehad, maar naast navel??? Maar goed kan natuurlijk dat gewoon ongi eraan komt Net sms van zus gekregen ze is net ongi geworden, balen had het haar nog meer dan mezelf gegund.
Weet ook niet of die steken bij een innesteling horen?? Als het goed is en het zou raak zijn heb ik die toch ook al gehad of hoeft dat niet??