Heb nog nooit een oortherometer gebruikt, dus zou het niet weten. Maar denk eigenlijk dat "gewone" betrouwbaarder zijn.
Hey meiden, ik weet niet veel van temperaturen op dit gebied maar ik weet wel aangezien ik in de zorg zit dat er goeie oorthermometers zijn maar dat je daar wel 0,3 bij op moet tellen. Dit is het aantal wat het afwijkt van het rectaal meten. Liefs mij
ik meld me ook aan voor het roze huis. ben deze morgen na 4 dagen overtijd helaas ongesteld geworden mijn NOD is 11 juni al hoop ik dat (indien ik deze maand niet zwanger wordt) ik eerder ongesteld wordt, want die dag vertrekken we op vakantie.
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 8 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@Tihany: Heb je erbij gezet, jammer dat je weer ongi bent geworden. Heel veel succes in juni. Het zou natuurlijk helemaal super zijn om op vakantie te gaan met een positieve test!
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Suekes 9 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Suekes & Susan27 10 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet het aantal bewoners niet te veranderen!
Hey Juni meiden! Wat een ontzettend mooi roze huis zeg! Nadat ik 9 dagen op een roze wolk mocht zitten ben ik er helaas heel hard vanaf gedonderd vandaag. Het heeft niet zo mogen zijn. Ik kom me hier onder voorbehoud aanmelden op datumloos omdat ik na de miskraam nog mijn ongi moet afwachten waarna ik pas een gok kan gaan doen wanneer ik aan de beurt ben, maar dat kan sowieso pas voor juni. Misschien krijgen we straks wel een watermannetje of vissenkindje (ben ik zelf ook). De redenen dat ik dit doe zijn om positief te handelen en te blijven en om me toch nog ergens thuis te voelen op het forum. Ik denk dat het in dit mooie huis wel gaat lukken! Dikke kus, Sue
Hallo dames, Kom me hier ook vast melden,heb nu al 3 dagen bruinverlies aan het eind van de middag. Denk een lange aanloop deze keer voor mijn ongi zondag. Op naar ronde 3 in maand 5 Zodra mijn ongi doorbreekt zal ik mijn NOD kunnen berekenen vandaar dat ik nog op datumloos sta.
@Suekes: Och, meis nee he!! Wat ontzettend verdrietig voor jou en je mannetje. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en hoop dat jullie dit weekend wat troost bij elkaar kunnen vinden. Misschien staat je hoofd er nog wel even helemaal niet naar, maar ik hoop toch dat je juni gewoon weer op roze mag en dat het zich zit keer heel goed vast houdt! *Hele dikke knuffel* @Susan: He bah! Tja, bruinverlies betekent bij mij helaas ook vaak ongi, maar het hoeft natuurlijk niet per se. Heb je nog andere redenen om te denkn dat het over en uit is voor deze ronde, lage temp of verdwenen symptoompjes ofzo? Hoop stiekum voor je dat het misschien toch nog goed komt, maar anders gaan we gewoon voor een februaribeeb!
Nou Nana, ik heb toch geen onding gelukkig!! Vanmorgen 3x 36,7 getempt dus het zal wel goed zijn, ik temp gewoon lekker verder! Suekes, wat vervelend voor je! Ik vind je onderschrift ook zo mooi toepasselijk! Susan, is het al doorgebroken? En hoe lang is je cyclus nu geweest?
Het is helaas vanmorgen doorgebroken. Voor het eerst sinds de pil stop heb ik helder rood verlies. En hoe....heftig, gelukkig nog geen krampen maar een hoofdpijn niet normaal. Mijn NOD is 9 juni en het zou een valentijnskindje worden als ik zwanger zou raken. 13 feb. maar ja dat blijft vast nog wel een dagje zitten. De pendels zijn ook goedgezind dus we gaan we weer voor.
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: 6: 7: 8: 9: Susan27 10: 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Suekes 10 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet het aantal bewoners niet te veranderen!
He Susan, jammer dat die krengen echt zijn doorgebroken, maar aan de andere kant kun je nu gewoon weer verder met de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen En een valentijnsbeebje zou wel heel leuk zijn, veel suc6! @Loutje: mooi dat je thermo toch geen onding is. Scheelt toch weer een paar euro die straks aan testen kan uitgeven, hihi
Hallo Dames mag ik me hier ook aanmelden? 7 juni me Nod de Pendel van justfem staan op juni dus wie weet Succes allemaal deze Ronde liefs 'Maria
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: 6: 7:Maria0 8: 9: Susan27 10: 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Suekes 11 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet het aantal bewoners niet te veranderen!
1: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou 2: 3: Nana33 4: 5: Wgev & 6: 7:Maria0 8: 9: Susan27 10: 11: Chelleke & Liedel & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Suekes 12 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, ...Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet het aantal bewoners niet te veranderen!
hallo meiden, mag ik bij jullie in de royale villa wachten tot mijn volgende NOD? vandaag ongesteld geworden, baal der wel een beetje van, maar aan de andere kant is dit de eerste keer dat mijn cyclus net zo lang is als de vorige. hopelijk geen geschommel meer in mijn cyclussen nu.