@theLady: Ga maar lekker chillen meid En hoop geven: daar zijn we voor toch, om elkaar door dit soort periodes heen te helpen?
@leeuwtje83... inderdaad! Vind het ook jammer dat ik hier niet wat meer kan mee-leven maarja... de situatie laat het ff niet meer toe. Alvast heerlijk te ondervinden dat mensen toch niet helemaal asociaal, egoïstisch en koud zijn... Hier zitten honderden warme meiden bij elkaar liefs en slaap ze!
@ thelady Hihi met zaad onderzoek bleken ze 3x boven het gemiddelde Mannetje helemaal trots @ klachtjes Ik heb pukkeltjes op m'n borsten, aders, beetje bruinig rond m'n tepelhof, pijnlijke tepels, pijnlijke zijkanten, moe, dikke buik, opgeblazen gevoel, steekjes en voel me niet zo fit.
@ Moon: Spannend hoor. En nog maar 3 daagjes wachten tot je mag testen. EDIT: Hey!! Waar is mijn banner gebleven, ik zie alleen een kruisje! EDIT2: Nou moe, daar is ie weer!! Haha
@sweetcandie: Meid wat ontzettend kl*te is en blijft het toch om zo plotseling iets waar je zo naar uitkijkt ineens weer kwijt bent.. k hoop dat je het snel een plekje kunt geven en dat je weer verder kunt..
@Rapoenzel: Klinkt goed! @Moon: Zo, die zwemmen aardig door! Alvast aan het oefenen voor de volgende Olympische Spelen? Je symptomen klinken ook errug goed. @bink: Hey meid, hoe voel je je?
Hé meiden what's up! Ik ben kei kapot en zou op mijn toetsenbord in slaap kunnen vallen. Maar ik moet nog ff werken BLEHHHH moet morgen een opdracht inleveren en daar zit nog wel wat werk in helaas. Ik ga er maar snel aan beginnen want ik schuif het al een week voor me uit.
@BB10: What's up, dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed, heb mezelf nog niet bijgelezen Sweetcandie heeft een MK gehad, maar dat wist je wss al Sterkte met je opdracht, you can do it!
@Ego: OMG , ging net naar het toilet en verloor een hele lading afscheiding. Kon het naar beneden zien druppen... (Sorry voor de details). Alles nog spierwit! Als dit zo doorgaat ga ik vandaag nog testen, ik hou het niet tot zaterdag! @BB10: Idd, hoe gaat het met jou en je ventje?