Als je ze hoort kletsen haha... Moeder is Grieks/Engels, papa is Nederlands en ze wonen in Duitsland !
@ hoi, met mij gaat het wel weer. Ik was vandaag niet zo heel lekker. Vanmiddag hier ff gebabbelt over witte romige afscheiding... en pardoes voel ik iets lopen... ik OH NEE!! Pfjieuuw! niets aan de hand. Hele dikke klodder wit romige troep. @ Papoenzel... ik heb geen stinkdoos... hihi @ ben net bezig geweest op de februari mama site... ben best wel trot op mijzelf.. hihi Leuk om te doen.
Die kleintjes onthouden meer dan je denkt. Die van ons zegt ook al woorden die een bijna 2-jarige nog lang niet zegt haha... Zoals boxershort !!!
@Heitje: Ik kijk vanavond wel @Muur: Pfoe, gelukkig alleen maar afscheiding! Kiezelstenen kunnen gelukkig wel tegen een stootje, die blijven gewoon zitten waar ze zitten
Dat kiezelsteentje moet wel goed uitgroeien tot een echte stevige baksteen! hihi Truste allemaal en Leeuwpadje werk ze!
hey meiden, ik kan niet bijlezen hoor!!! ben ik met pagina 295 klaar zitten jullie op 305, ben ik met 396 klaar zitten jullie alweer op 306!!!!