Je kunt wel minder berichten kwijt he, op een pagina. En ook sla ik de pagina vaak weer opnieuw op onder favorieten. Normaal vervangt ie dan de oude, maar nu zet ie een nieuwe neer....best irritant...
Bij mij klopt die berekening niet op die site. Hij geeft aan dat ik de 11e vruchtbaar ben. EN ik moet de 21ste al ongie worden als het goed is. Beetje raar haha !!
ja maar hij kijkt naar je natuurlijk vruchtbaarheid toevallig liep dat van mij in januari ook gelijk en was ik zwanger, nu de aankomende maand is het ook weer gelijk dus ca 1 keer in de 6 maanden heb je een grotere kans om zwanger te worden volgens deze berekening. ben benieuwd of onze huidige zwangeren dat ook hadden, je kan namelijk terug kijken je hoeft niet perse een naam in te vullen , je kan het openlaten
En zijn er al veel zwangere dames in juni? Ben een poosje niet geweest druk druk haha Vraagje: Hebben jullie ook dat je een week na je ongi beetje misselijk bent en gevoelige borsten hebt. Heb dat nooit eerder gehad zou dat komen dat je de pil niet meer slikt? Snap nu in ieder geval wel dat het niks te maken heeft met een zwangerschap in het begin dacht ik he dat kon wel eens een zw zijn maar ik heb het voor mijn ei al en nu elke x na mijn ongi zal er wel bij horen. Liefs
Alles goed met tante, ik doe dalijk de hondjes weer in de bench ne duik weer t bed in haha . En met u Muurtje? Ow Ricmar sorry, jou bannertje staat op dag 26 vandaar.. Veel succes aan komende maand.. Liefs
ik zat me ineens te bedenken dat ik eiglijk helemaal niet weet waarneer mijn NOD is .. als ik er vanuit ga dat het bloedverlies na de laparoscopie daardoor komt, zou ik over 4 nachten al ongi moeten worden. maar was dat wel gewoon menstruatie dan hoef ik pas uhm over twee weken ofzo .. M snap het niet meer
oh oh, Mars is de weg kwijt... Dat is idd wel ships dat je nu niet weet wat wat is, of was en wanneer je nu wel of niet enzow moet en ohoh!