Nu kan ik ineens t onderschrift weer niet kleuren. Ik wordt er echt WOEST van ^#^&#(&)!*)(#!!!!!!!!!!
Adem in, adem uit Mermaid! Heb je die codes zo zelf neergezet? Of gewoon met dat 'word'-A'tje waarbij je een kleur kan aanklikken? WAnt dan zal het wel weer es aan ZP liggen en dan is dat vast morgen weer opgelost...
Nee, mss morgen weer, hihihi. Ze kwamen vanmorgen zijn verband verschonen deed die verpleegster dat met blote handen (zonder die griezelige latex handschoentjes) Ja ho eens even riep mijn ventje, jij bent net bij de overbuurman geweest die in zijn bed gescheten had. En je hebt je handen wel gewassen maar wie weet wat er onder jouw nagels zit! Handschoenen aan anders kom je niet aan mijn been, moet ik een infectie krijgen ofzo? Nou vraag ik je??? En weet je wat ze antwoordde?
pfff lekker dan, vind dat je mannetje wel gelijk heeft!! en voor haar ook slecht, stel dat iemand een virus heeft is ze niet alleen er zelf aan bloot gesteld maar is besmetting ook groot!! dan moet ze handschoenen van ander materiaal regelen.. (en meestal is het geen latex alergie, maar voor de poeder die erin zit en ze zijn ook zonder die poeder te krijgen) pff wat een doos zeg... en toen?
Toen heeft ze toch de handschoenen aangedaan. Maar vriendlief heeft het wel bij de hoofdverpleegster gemeld. En die zei ook dat ze ze gewoon moet dragen. Dus dat zal ze nog wel te horen krijgen.