Haha Angel.. Ben nog aan het plakken bij 'kinderliedjes' en kwam die tegen, was wel toepasselijk aangezien we het over tanden poetsen en slapen gaan hebben Denk dat ik maar naar boven ga, haha! Welterusten meiden! Zijn er morgenochtend nog testers trouwens????
Hahaha leuk he Heitje. Slaap lekker meis, geen idee of er testeres zijn, ik wil wel maar mag echt niet van mezelfen ik ga sterk zijn!!
maar volgens de lijst morgen rustig...1 zwanger, ongi's en angel is over, maar die zit vast gelijmd tot over 4 dagen!!
Ja ik weet het Maaiky, wil ook wel testen, maar denk niet dat er veel uit zal komen??? Volgens mij heb ik een laat ei gehad en dus ook later mijn NOD???
Angel, sterk zijn he!! Jij gaat pas in het weekend testen, knoop dat maar in je oren....gnagnagna muahahaha
ja wachten is beter, proberen vol te houden hoor!! hoe gek ze je hier ook maken, dan heb je ook gewoon pas echt duidelijkheid!!
Zal ik doen Heitje!! Truste Maaiky!! Volgens mijj had ik jou dat nog niet gewenst??? Bij deze gewoon allemaal slaap lekker!!!