Maaiky zegt: foei Angel, voetjes op de vloer, een test werkt nu nog niet, nog even geduld..al lijkt dat nu zo lang, straks lach je erom want dan vliegt de tijd!!! ik ga ook mijn bedje in, morgen op tijd eruit. Slaaplekker!!!! en vast tot morgen!!! XxX ** zwaai zwaai **
Ik weet niet zo goed hoe ik me voel erg he?? Ik heb best allerlei kwaaltjes waarvan ik denk yup het is raak, maar de vorige 3 zwangerschappen had ik eigenlijk nergens last van, dus lijkt me sterk als ik nu wel kwaaltjes heb?? Heb het ook ontzettend koud, maar zodra ik een vest aan doe dan breekt me het zweet uit, en mijn hoofd knalt van de warmte uit elkaar. Net gekeken of ik soms koorts heb, maar dat is niet, wel een mooie hoge temp 36,9 maar dus geen koorts. Ik wil niet meer wachten boehoe!!! Het maakt natuurlijk wel een verschil dat ik de afgelopen dagen alleen 's avonds temp, maar zou je dan toch een idee kunnen krijgen van hoe het in elkaar zit????
Over het algemeen is je temp 's avonds hoger dan 's ochtends. Daarom wordt de ochtend aangeraden, dan is je temp het meest stabiel. Van rondrennen e.d. stijgt-ie natuurlijk ook Geduld meid! Ook al heb ik dat zelf ook niet Als ik vandaag niet ongi wordt, ga ik morgen testen i.p.v. zaterdag.
Had de temp een ingevuld op ff (wel dus in de avonden steeds gemeten) maar ik snap er nog zo weinig van???? 282106 Ovulation Charts Volgende maand ga ik beginnen met 's morgens tempen, al is dat hopelijk niet meer nodig Hoe voel jij je Leeuwtje? Voorgevoelens? kwaaltjes? Heb ook vandaag echt wat steekjes van onderen, in baarmoederstreek en paar keer rondom navel, maar geen ongikrampjes te bekennen???
Mijn voorgevoel zegt: zwanger, want ik ben nooit overtijd. Mijn LF duurt stipt 14 dagen. Nu ben ik alleen bang dat ik mijn ei verkeerd heb gevoeld, maar dat kan bijna niet. Had maandag 2 weken geleden krampjes, die waren de volgende dag voorbij en had toen ook geen vruchtbaar slijm meer. Dus... Verdere symptomen: weinig tot geen eetlust, als ik wat eet zit ik direct vol. Daarnet bij het plassen verloor ik een hele lading afscheiding.
Spannend he, ik begrijp echt niet dat de persoon dit dit verzonnen heeft dit niet zenuwslopend heeft gevonden Las laatst ook al iets hier daarover.....zal wel een man zijn geweest
Nee weet precies wat je bedoeld. Ik zit echt in twijfel over wanneer nu precies mijn ei is geweest, ik heb op dag 16 een flinke zeurende pijn onderin gehad, dan met de gedachte van vruchtbaar slijm de dagen ervoor e.d. ga ik er vanuit dat op dag 16 mijn ei geweest is, maar zeker weten doe ik het niet. Mocht mijn cyclus gewoon 24 dagen zijn zoals afgelopen maand dan kan het natuurlijk ook van een innesteling zijn geweest??? Pff ik heb zooo geen idee hoe mijn lichaam werkt momenteel
Maar aangezien je ongi niet gaan doorzetten, ga jij dus morgenavond (voor ons dan) testen??? Of zit ik nu verkeerd te denken (t is al laat haha)
Oh, nog een ander 'symptoom': ik heb niet echt krampjes, meer steekjes in baarmoeder / eierstok regio.
Ok, ik ga morgen de hele dag duimen!! Nu mijn bedje maar eens opzoeken, wil nog even douchen eerst en morgenvroeg om 7 uur weer die wekker. Slaap lekker meid en morgen hou jij gewoon een dikke, vette posi test in handen Grtzzz en knuff!! Pfff 3x geprobeerd te versturen, maar kreeg steeds foutmelding, hopelijk lukt het nu wel.
Héél herkenbaar!! Ik voel de steekjes in mijn vagina, baarmoeder maar ook hoger in mijn buik rondom navel