NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Dacht vandaag wel ongi krampjes te hebben, had zo'n weeïg gevoel, maar bleek naar het toilet te moeten haha.

En mijn lijf blijft zenuwachtig??? Stom ding haha

Nu ben ik echt weg meid, balen van het tijdverschil he:(
    Hele fijne dag en tot morgen!!
    Knuff!!

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Slaap lekker, knuf terug! :)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :$ ik heb net positief getest binnen 5 min stond er een streep.
    Hij is wel lichter dan de controle streep.
    Kan het niet geloven.. denk echt dat het nep is haha.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Moon: Wauw, gefeliciteerd!!!

Foto, foto, foto!

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx meis, kan het echt niet geloven.
    Ben echt bang dat het ie het niet goed aangeeft :p
    Zal vanmiddag foto maken dan ben ik weer thuis.

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Rustig aan meid, praat jezelf nou niet van die roze wolk af ;) Je bent zwanger, geniet ervan!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi dat komt omdat ik voor deze cyclus door de pil heen zwanger geraakt was.
    Tenminste dat denk ik want ik had in 2 weken 4 testen van de etos gedaan en die gaven allemaal licht positief.
    En bij de dokter was ie negatief :( maar de dag er na begon ik volop te vloeien dus kan maar zo dat het een vmk was.

8. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Gefeliciteerd Moon!! Geniet ervan :D

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Moon wat gaaf!!! Ze zeggen streepje is een streepje toch, al begrijp ik je voorzichtigheid, toch zeg ik:.....
    GEFELICITEERD!!!!!

Leeuwtje heb je de test al in huis gehaald???

Ik ga hier snel verder met de kids klaar maken voor school. Laat het scherm even open staan kan ik tussendoor f5'en;)

10. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @moon:je voorgevoel was goed, gefeliciteerd!! joehoeeeee

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Joejeoejeoejeejeoe

Moon gefeleliciteerd, wat fijn voor je zeg!!!!!!!!!!!!

12. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @angel: hier ook een enorme fan van sab simplex (ff teruggelezen), heb denk ik we 4 of 5 keer zo'n grootverpakking besteld bij mijn zoontje, ideaal spul!
    Denk dat als ik ooit een tweede krijg dat ik ook zorg dat ik het al in huis heb, anders moet je toch een paar dagen wachten en als ze dan uren huilen van de krampjes zit je daar niet echt op te wachten, en krampjes krijgen ze denk ik bijna allemaal!

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Moon, van harte gefeliciteerd !!
    Eindelijk weer wat roze erbij deze maand !

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Moon: gefeliciteerd!!!!!! Echt super voor je! En we wachten met spanning op de foto. Kunnen we weer lekker streepje-staren :p

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh en de rest van de meiden: Goeiemorgen!! Was t bij jullie ook zulk noodweer vannacht? Bij ons was t echt niet normaal, ik schrok gewoon echt van de harde onweersklappen.

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goedemorgen Mermaid... wij hebben hier wel regen gehad, maar geen noodweer..

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Bink: Idd, eigenlijk krijg iedere baby wel last van krampjes en echt Sab Simplex is wonderspul!! Ik zag gewoon aan de gezichtjes hoe het allemaal wegtrok als je het gaf. Maar dat was bij de middelste en jongste maar sporadisch omdat ik het toen vanaf het begin al in de fles gaf als ze hun voeding kregen.
    Wij wonen aan de Duitse grens, dus hebben het zo in huis:D

Ego....heb krampen, denk dat ik 1 dezer dagen overag naar juli:(
    Voel me vandaag echt belabberd, kan niks hebben, heb hoofdpijn (en dit heb ik iedere dag momenteel en normaal dus echt nooit) en dan nu dus ook nog krampen erbij, al trekken die weg nadat ik een windje laat:) sorry voor de details, maar dit laatste blijft zich steeds opvolgen;)

Zitten nu te wachten tot het tijd voor school is, middelste is om kwart over 12 klaar en de oudste heeft continurooster tot kwart over 2. Lekker vroeg weer thuis dus. Ik moet nog strijken, zuigen en dweilen....als ik er alleen al aan denk:xBLEH!!

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh!!;) Ik heb niets gemerkt van noodweer terijl ik toch heb wakker gelegen tot 3 uur:(

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden ik snap iets niet. Ik ben 27 mei ongi geworden, als ik dat als eerste dag van mijn cyclus tel dan zit ik vandaag toch op cyclusdag 21 en niet 20 zoals mijn banner aangeeft. Ik heb m al geprobeerd opnieuw te maken, maar hij blijft cyclusdag 20 aangeven. Ikke niet begrijpe!! :(:(:(

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    :) Moon gefeliciteerd!!!!!

Hier zijn de dagen ook spannend nu en ja ik ben een broekloerder van hier tot Tokyo.

Ik heb sinds de laatste operatie nogal een wisselende cyclus dus in de lijst sta ik op de 15e. Dat zou de NOD dag zijn bij de korste cyclus en dan is donderdag de NOD met de langste cyclus.

Nu had ik zondag de moed al opgegeven omdat de ongi krampen kwamen............ maar............ die zijn bijna weg. Gisteren nega getest.

We wachten hier dus verder ONGEDULDIG af. Heb verder helemaal geen symptomen. Vorig jaar teste ik voor NOD positief en had na NOD pas symptomen maar toen was het ook een **tweeling**. We shall see.

Op naar geen zonnige maar een ROSE dag dames!

Deel Deze Pagina