Mermaid je hebt bepaalde banners die geven een dag minder lang aan haha vandaar dat ik ook deze banner heb, die is ook 1 dag sneller Bramtim: Hopelijk heb je snel een posi test in handen!!! Goed teken lijkt me toch dat de ongi krampen wegtrekken, nog even heel ongeduldig blijven afwachten en dan heb je na donderdag hopelijk een posi test in handen
Nou volgens mij ligt t gewoon aan die site, want als ik invul dat mijn ongi begon op 26 mei zegt ie dat ik op cyclusdag 22 zit. Dus t klopt wel dat ik vandaag op 21 zou zitten, alleen doet ie t op de banner verkeerd. Nou ja, vreemd. Ik kijk wel hoe t er morgen voor staat.
Hahaha, nou t lag echt aan die banner. Nu heb ik de blauwe vlinder ipv de paarse en nu doet ie t wel. Hij deed t alleen verkeerd als ik de roze slinger met de paarse vlinder deed, de rest doet ie allemaal goed. Nou ja, prima, neem ik toch een blauwe vlinder....
Hahaha, ja idd. De banner die ik nu heb geeft 1 dag eerder testen aan als de banners van zp zelf. Je snapt natuurlijk wel waarom ik dan de voorkeur aan deze die ik nu heb geef
Werk ze Rapoenzel, 2 uurtjes gaan vast snel voorbij. Ik ga de kids even naar school brengen, ben er daarna weer. Laterzzzz.
Oh heerlijk Mermaid!!! Met deze week nog meegerekent moeten de kids nog 6 weken naar school en achter 10 weken heeft mijn man 1 weekje vakantie pfff duurt nog zolang en zal dan zo snel voorbij zijn Moet nu echt gaan byebye!!
Wauw!! Lijkt me echt heerlijk. Ik ben vanaf april 4 dagen gaan werken ipv 5 en dat vind ik ook echt al een genot!
Weten we nog niet. Er is nu een canadees soort van achternichtje bij ons, dus t ligt er een btje aan wanneer zij verder reist. Ik wil namelijk niet weggaan als zij nog in NL is, we zien elkaar bijna nooit, dus vandaar. Als we nog gaan gaan we gewoon kamperen in Frankrijk.
zit een beetje te twijfelen welke testen ik ga kopen, of die van matcare of die van kruitvat 2 voor 5, matcare heb je er 9 voor 10 eurie
Ben ik weer Ik werk 24 uur per dag en dat 7 dagen per week hahaha Ik heb tot nu toe matcare gehad en andere testen, cassette's lijken enorm veel op die van kv, en pas 1x een licht streepje bij matcare gehad, maar rest blijft negatief dus geen idee wat ik van dat streepje moet denken, misschien vals posi??
@bramtim: Ongeduldig afwachten, ik doe met je mee @Angel: Yup, testen zijn in huis, 3 voor de prijs van 2 @Rapoenzel: You never know... @Ego: Nog steeds niet ongi! En ik voel me kl*te vandaag. Geen eetlust, licht misselijk, als ik wat eet zit ik met 2 happen al vol, moet het echt naar binnen wurgen.
Ik heb alleen ervaring met die van de KV 2 voor 5. Ik heb geen flauw idee of die van Matcare goed zijn, dus ik kan je er niet echt goed over adviseren.