Rapoenzel, wij hebben ook iets langer door geklust dan misschien nodig was... hihi Maar wat doe je nog hier? Is man thuis. Bespringen die hap!
Hij was helemaal van de kaart door zijn werk. Het had gelukkig niks met kids te maken. Hij wilt ontzettend graag een 2e en misschien zelfs een 3e riep ie nog pfieuwwww hahaha
Muurtje wat een prachtige banner. en tante, hmm ovu testen of tempen een optie om te zien wat je cyclus doet. of toch afwachten wie weet komt het voorlopig gewoon niet.....
Pffieuwww,, gelukkig maar. Zat het van de week te lezen en kreeg gewoon een brok in me keel. Maar gelukkig is alles goed
rapoenzel gelukkig maar , mannen komen van mars en hebben soms een vreemde manier van zich uiten.... gelukkig kan je weer aan de klus ego dames ik blijf lekker hier hangen hoor juli is nog zo saai
Mwuah, ik heb al heel lang ge ovu en tempt maar nergens kwam wat uit hihi.. We klussen gewoon standaart om de dag (al moet de eerste keer nog steeds komen ) hahaha ..
Heb hem net even lief aangekeken en vanavond weer even klussen Dus dat komt wel goed. Zal de pendel van Naliey dan toch nog uitkomen.
Goed ik ga naar het hok een sigaret roken, en dan zal ik es ff me fijne vent wakker maken ... Die gaat er aan geloven dalijk .. Ff proberen lol Toedels
ja ik ga ook weer wat doen, moet zo nog naar het asiel, ambulance komt een gevonden konijn brengen pff dumseizoen is in volle hevighied losgebarsten, dit is nummer 3 al in 1 week tijd
Goede morgen!! nog even gauw een berichtje van hier, we gaan zo lekker shoppen in Utrecht!! @Muur wat zag, kan jij uitleggen waar iemand iets moet veranderen mét link?! top!! @rapoenzel gewoon nog even genieten en dan wachten!! @Tante veel plezier @ricmar balen...hopelijk krijgt die kalender gelijk!! (heb ff gekeken, maar mijn duits is bagger en snapte er niets van..) @chicken gaaf heb even geluisterd naar het hartje! veel plezier allemaal vandaag!
aankomende maand is de donor bschikbaar, daarna is hij met vakantie nou hopelijk is het niet nodig een maand verplicht rust te nemen. maaikyb je moet in de kalende je geboorte datum en tijd invoeren en je kan dan zien waneer volgens je biologische klok je meest vruchtbare periode is. bij klopte het dus in januari. en nu in juni loop hij weer gelijk.
Hoi hoi! ben er weer. Was ff manlief aan het helpen @ Maaike, link... onder handtekening kan je je banner incl link neer zetten. Bedoel je dat?