Ik zie dat Chicken ook hyper wordt... hihi. Gaat er zelfs van dansen... ik doe mee!!! **stap naar voren, andere poot erbij, fladder fladder fladder en hupsakee spring omhoog...schudden met de chickenkont en tok tok tok tok tok**
Heb hem net open gemaakt en aan de linkerkant (waar niet de teststreep zit) is hij wel erg roze uitgelopen, aan de kant waar de teststreep zit niet, alleen dan heel lichtjesroze waar de teststreep zit. Ik ga even reacties zoeken van mensen die ook deze test hebben gebruikt, ik tril, bibber shake nog even verder whahahaha Surf had het gedaan zoals je zei, normaal verte en dan proberen in te zoomen maar adt is nog waziger dan wazig, pokkeapparaat en zo oud is ie nog niet eens en van HP, nooit problemen mee behalve als ik een test moet fotograferen!! Heb nog een foto in mijn album gezet.
Schatje, kijk eens op dat apparaat. Misschien heeft hij ook een dichtbij stand. Bleek ik ook te hebben op mijn apparaat en dat scheelt enorm. Close - upmodus heet dat bij mij. En een tekening van een tulpje is gebruikt. Misschien ook bij jou?
Muur ik ga proberen....ben echt een techneut Leeuw ik had zondag ook een vette nega test, durf je er toch niet eentje te wagen nu?????
@Angel: Ik zie, ik zie... Een roze vlek. Is dat de controle of de test streep? Maar zie sowieso een streep én een vlek, dus ik zeg: FELI!!!
@Leeuw....het is wel een beetje moeluk voor ons....moeten we tot vanavond op je wachten....zucht......
@Muur: Nee, dat denk ik niet. Dan ga ik loeren om te zien of alles wel op zijn / haar plaats blijft Pfff, had ik maar een periscoop om mee in mijn baarmoeder te loeren!