Chicken, ik ben trots op Leeuwpadje! goed zo meid... lekker morgen vroeg doen... hihi (iedereen tegen mij in het harnas gejaagd. hihi)
Meiden, denk eens even mee met me: Ik had maandag 2 weken geleden (1 juni) mijn ei. Die middag / avond had ik krampjes, de volgende ochtend waren die voorbij en had ik ook geen vruchtbaar slijm meer. Mijn LF duurt altijd stipt 14 dagen, dus dan was mijn NOD toch maandag en ben ik nu toch echt overtijd? Sorry, ben aan het stressen hier, ben bang dat ik mezelf voor de gek houd...
Op de foto zie je links idd een vlek, daar is het doorgelopen ofzo, dan komt rechts naast die vlek de controlestreep en rechts van de controlestreep zit de teststreep. heb net weer vanalles geprobeerd met de camera, even op pc zetten.
Meis, je bent overtijd. en morgen vroeg mag je nu pas testen. Heb je al gezegd en eerder mag niet! ZOW!
@Leeuwtje..yep, je bent dan echt overtijd meis! Eens even denken....als je bedenkt dat het ei zo goed als zeker achter de laatste ingebruikname van de eerste fiets komt, dan was de kip zeker van onder uit, van de zandstorm afgedaald.
@Muur: Ik zou niet durven om tegen je in te gaan. Dan komt er een hypere stapel bakstenen op me af. Ik kijk wel mooi uit
Leeuwtje je bent idd echt overtijd meis, oh wat hoop ik dat je morgenvroeg posi test!!!! Ik ga echt duimen duimen duimen!!! Ik ga nu nog 1 foto uploaden in mijn album, beter krijg ik de foto echt niet Ik ben zo bang dat die streep een indrooglijntje is
Thnx meiden! @ angela Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Waarom haal je niet een digi van CB en test je eind van de week weer?
Moon, ze heeft geen geld te makken momenteel. Dan zijn die van het kv goedkoper... en trouwens ook beter... hihi. vind ik dan.
Moon, ik heb nog 1 dezelfde test in huis als nu, dus denk dat ik die vrijdag probeer, dan zou het toch echt duidelijker moeten zijn toch??? Anders haal ik vrijdagmiddag een andere