Heb mijn centen aan mannetje gegeven om boodschappen na zijn werk te halen dan zou hij niet om hoeven te rijden om eerst te gaan pinnen (betalen nooit met pin in winkels, hoe stom kan ik zijn!!!!
Whahahaha ja echt wel, op 2 maanden tijd gewoon al 11 testen erdoor gedraaid Krijg die klote foto niet geupload!!:x
Zolang de cosinus niet botst met het pleonasme van het woord zijn, als zodanig in het geheel, dan kan het wit van de dooier gescheiden worden. 11 testen!!!!!!!!! hahahaha
Ja de foto staat erin, heb hem wel moeten bijsnijden anders deed hij hem niet uploaden, hopelijk blijft wel de kwaliteit zoals hij was, en dat was al bagger haha
Als je maar niet aan het plafon blijft hangen chick! met je pi enzow... hihi en leeuwtje ook niet. Daar tocht het zo.. hihi 11 testen?!? WOW! Da's hoopjes veel
ik zie ook heel vaag wat... ik zou gewoon over 2 dagen (dan is je hcg tenslotte weer verdubbeld) nog een keertje testen... dan springt ie van het scherm!
Geloof ik niet in. Testen slaan niet uit als er geen HCG in je bloed zit. Edit, en voor de zekerheid voor jezelf... wat surf zegt.
Regel 1: Muurtje heeft altijd gelijk. Regel 2: Als Muurtje niet gelijk heeft, treedt regel 1 in werking
Ik zie niets op dat scherm hier op mijn werk! Wil ook streepje turen Maar ik vertrouw op de mening van anderen prof.testers dus alvast voorzichtig gefeli!
Whahaha Leeuwtje met z'n alle in de polonaise whahaha Ik ga vrijdagmorgen weer testen Surf dan zou hij er idd uit moeten springen. Als ik mijn 24 dagen als vorige maand zou aanhouden had ik vandaag mijn NOD maar aangezien ik later mijn ei gehad heb zzou mijn NOD zaterdag moeten zijn ongeveer???