Meiden, ik ga weer weg. Lekker een boek lezen i.p.v. over mijn baarmoeder te zitten stressen Zie jullie morgenochtend, hopelijk met goed nieuws! Wil iemand s.v.p. nog even een *posi-test-dansje* voor me doen?
Oh oh oh, ik ga testen uploaden, nu ik de functie bijsnijden gevonden heb krijg ik ook de test iets dichter in beeld whahaaha, nog duidelijker!!!!
nou meiden, ik ben even weg, de kleine ligt in bed, maar ik meot nog even een verslag schrijven van een onderzoek... en die moet morgen af zijn... tot laters!
FOEI!! ANgel!! Wat ben jij vroeg met testen! FOEI! Schaam je diep. (hihi) Nou, da's een hele goede leeuwtje! Dank je! hihi...Ik hoop zoooo dat die test van jou ook positief is!!! Ik zit me hier wezenloos te duimen hihi.
*Doet een zwangerschapsdansje voor Leeuwtje* Slaap lekker meis en vanavond (morgenvroeg) kom jij zeker weten met heel goed nieuws!!!
Bij deze, Angel, jouw foto toestel is bud!. hihi De eerste is het beste. En ja ik blijf een vaag streepie zien. Is man meer techneut? Misschien kan hij je leren om goede foto's te maken met dat ding. hihi
Angel, jep! hihi Ik geloof wel dat mijn choco verslaving langzamerhand weer terug aan het komen is. En ik ben bang dat ik er over een aantal maanden een choco verslaafd kindje uit poep. hihi
Uhm mijn man techneut, uhhu...NOT hahaha Moet het toestel al aanzetten (overdreven gezegd) wil hij een foto maken. We hebben ons nooit erin verdiept, kan wel eens opzoek gaan naar het boekje...zal ik vast nog wel ergens hebben liggen?? Of ik wacht af tot vrijdag.....