Hier gister niet geklust We hadden wat woorden gehad:x Wel weer bijgelegd maar waren allebei moe en ik had flinke hoofdpijn. Heb mijn ei nog niet gevoeld, dus zullen nog ff een schot wagen als ie thuis komt
Zo, tada!! Loesje heeft een gezicht! Mmmm, Mariska, dan vanavond misschien? Kun je het alsnog goedmaken en je weet wat ze zeggen over goedmaakseks.....
Heb heerlijk gezeild. Zijn naar Muiden, Enkhuizen en Naarden geweest. Mooi windje, lekker zonnetje, wat wil je nog meer? Nog een paar weekjes en dan 3 weken op de boot richting de wadden eilanden (NL & D)
Goedemorgen allemaal! Ik ben nu precies 7 weken en 2 dagen zwanger en heb vorige week het hartje zien kloppen Als het hartje klopt is wel positief toch of is de kans op een mk dan nog steeds even groot? Strooi een beetjes HCG ook hier voor jullie ok! HCGHCGHCGHCGHCGHCG Groetjes
Pfff meiden, Wat praten jullie veel! Heb niet alles gelezen, was teveel. Stinkdoos, Heb je ook veel witte afscheiding? misschien candida. Moon, Wij zijn al een jaar bezig, en mijn linker eierstok is verkleefd aan mijn baarmoeder, en als daar zich een eitje ontwikkeld, zal deze nooit springen een een cyste worden. Dus dat moet in de gaten gehouden worden aan welke kant die zit.
HE! 1984! Wat leuk ! hoe is het er mee! Lang geleden! En oh wat gaaf dat je het hartje hebt zien kloppen! Wat super!!! Het is dan verminderd de kans op een mk. Had ik begrepen. Ik hoop dit donderdag mee te maken... Heb je trouwens de site voor de feb mama's al gezien? Jij staat er ook op. Zie link in mijn banner. Veel tips en adviezen te vinden. KUS!
Haha Loesje we zullen zien. BTW, Leuk gezicht hoor!!!!!! Oh lekker Kris, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Wij komen regelmatig een keer op de waddeneilanden, vind het altijd erg leuk en gezellig.
@ 1984: Thanx voor het strooien van de HCG!! Op je mk vraag kan ik je helaas geen antwoord geven, ik zou t niet weten namelijk. Maarre....je hebt nog helemaal geen mooie zwangerschapsbanner.
Sammie, das al een behoorlijke tijd! Vervelend voor je! Zie in je onderschrift 3e ronde FA staan. Wat houdt dat in, als ik vragen mag?
Even heeeeeeel wat anders: Ik heb vandaag op mijn werk voor t eerst in mijn leven iets in PowerPoint gemaakt. Helemaal zelf uitgevonden. Ik is trots!!!!
Hee maris! Oww vervelend...ik hoop dan dat je niet je eitje ongemerkt vannacht al hebt gehad! Meteen mee naar boven trekken dus als ie thuiskomt!
goedemorgen dames, ik heb vanacht alleen in bed geslapen. omdat ik flink aan het snotteren en draaien was, heeft vriendje zich in het logeerbed gelegd. de nachtervoor had hij ook al niet kunnen slapen van mij... ik vind het trouwens wel handig dat jullie de lijst apart hebben gezet! zo hoeven we niet meer uren te zoeken waar hij staat, en zijn we dus veel sneller met onze felicitaties! bij deze: ALLE ZWANGEREN DIE ER DE AFGELOPEN WEEK BIJ ZIJN GEKOMEN: GEFELICITEERD!!!