Had ik maar die was ongeldig zeiden ze en kan ook mijn cyclus niet toevoegen. Heb ik dan ergens een verkeerde instelling? Nog eens proberen
he bah susan ook jij al ongi, waar blijft het roze, ik heb geen goed gevoel zo over deze maand, dames ik wil jullie echt niet allemaal zien in julie hoor, dus de dames die nog kunnen klussen , doe wat je te doen staat.
Hey meiden, Ik was begonnen met alles doorlezen, maar jullie kletsen zoveel hahaaha. Zijn behalve muur nog meer zwangeren in ons huis??? Ik zit al weer op dag 40, snap er niks meer van. Morgen nog een test doen. pff wil graag zekerheid hebben
Ik ga de lijst maar eens zoeken en veranderen. Bah had zo goed gevoel over deze maand. Nou ja een goed nieuws bericht gehad vandaag: IK MAG BLIJVEN OP DE SCHOOL WAAR IK WERKTE!!! Dinsdag gesprek over het aantal uren en dagen.
muurtje ik blijf nog hangen hoor moet toch in juni klussen en mijn nod staat op 3 juli dus ach meeste tijd hier tot dat het )hopelijk niet) drukker wordt in juli
@ bhappy, ? dag 40 alweer. Wat raar. Heb je al met de ha contact op genomen? hoop dat je test positief wordt! @ Susan! Maar dat is ff wel heel goed nieuws! GEFELICITEERD!
: Sammie88 & Jazy & monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski & Moon85 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Dreamy & Inggo & Mamzie & Ghaze 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & FutureMama81 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 & Love Always & 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & cman 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 Zonder datum: Suekes & Naliey Testmarathon: * 7 juni: lindavnr * 10 juni: Inggo * 13 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 113 dames voor het ROZE HUIS 2 Zwanger, 10 Ongesteld, 3 Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, Vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen!
Hee Junimeisjes, Zie dat jullie het plaatje bij de lijst ook ng niet aan de praat gekregen hebben. Mocht het iemand hier lukken, willen jullie in juli dan ook even uitleggen hoe - wij niet snappen... Groetjes! p.s. wat vinden jullie van m'n nieuwe avatar. Hij is leuk, he .
Hee Susan, zie nu pas dat je ook ongi bent geworden (was 2 dagen niet op de site). Bah bah bah, wat is het toch altijd weer super jammer. Maar zo te zien, heb jij nog wel een kans in juni. Veel succes!
Nana! Wat een geweldige Avatar! Wie is dat hummeltje! Wat een scheetje! p.s. onder aan de pagina staat regels voor berichten. IMG staat uit. Ik denk dat de beheerders dat op aan moeten zetten en dat dan de plaatjes het doen
Goedemiddag!! Ik ga even uitzoeken hoe ik mijn instellingen/banner weer op z'n plek krijg.... Alles goed hier?
Even een banner check of hij er nu bij staat. @Muurtje, mijn banner staat er als het goed is nu bij. Ik heb sinds december elke keer een lange cyclus. Hopenlijk mag mijn naam snel van groen naar roze. Of anders naar rood, hopenlijk snel meer zekerheid.