Hihi denk dat het heeeel normaal is dat je nu nerveus bent! Kan me voorstellen dat je beetje gek wordt van die onzekerheid nog....en 100% garantie wil dat het echt zo is! Zul je toch echt nog ff je NOD af moeten wachten...t is niet anders meid! Die testjes waren toch die kruidvat-achtige testjes?? Anders haal je toch zo'n digitale CB test en probeer je die over 2 daagjes? Die is best gevoelig toch? Meid ik ben helemaal zenuwachtig voor jou! Wat spannend!!!
Tja, helaas... Maar dan wordt het wel heel gezellig in Maart met jullie! hihi! Is wel wennen met allemaal nieuwe mensen in een forum. hihi. Jullie kennen mij al zo goed. hihi Ik kan hier gek doen...
Tnx lieffie, heb nog 1 dezelfde test liggen, die ga ik vrijdag proberen, zou dan toch echt overduidelijke moeten zijn he? Anders haal ik vrijdagmiddag een ander merk, cb heb ik echt geen goede ervaringen mee, denk dat ik die van kv dan ga halen.
Jeej, we gaan alvast een maart-verzameling opbouwen! lekker puh dan heeft februari niet iedereen meegekaapt!
@ Angel, 2 voor 5 bij KV. Serieus! hele goede! Kijk naar mijn foto album... die van jou gaat er vast ook zo uit zien! hihi Ik ga wel ff met je mee zoeken op internet. ok?
@Muurtje: als je echt knetter bén, kan je ook overal knetter doen! Don't hold back! @Angel: gewoon doen, een andere soort test geeft altijd meer zekerheid als je daar ook een 2e streepje op ziet!
Ik denk niet dat ik t ga zijn in ieder geval Of is t heel normaal om 7 dagen voor NOD helemaal NIETS te voelen? De andere maanden dacht ik elke x dat ik van alles voelde en nu......niks, noppes, nada.
@ Muur, je blijft gewoon hier dan tot iedereen weg is, net zo gezellig! @ Angel, Logisch toch, ik zou er denk ik ook hieperdepiep van worden! Blijven ademen, komt alles goed! @ Hooikoorts, heb ik ook gehad, heb gelukkig een immuunkuurtje gehad bij de dokter en nies nu alleen af en toe nog, maar weet hoe vervelend het is! Sterkte er mee!
Ik ga weer DOEI zeggen! Lekker even stadten! Op mijn lijstje staat: nieuwe sportbroek! (De oude zijn té vaak gewassen dus óf helemaal uitgelubberd, of gekrompen of verbleekt) Pantoffels! (als ze die tenmisnte nog hebben deze tijd van het jaar! Maar loop altijd op pantoffels binnen, ik verslijt voor een heel weeshuis per jaar!) Nivea zonnebrand is 1+1 gratis bij Kruidvat En nog ff bij C&A neuzen, het was woensdag vlaggetjeswerken. Misschien is er nog een restje voor Heitje.... Laaaaateerrrrrrrrrr!!! Oehhh het zonnetje! Jeeej ik ga lekker op de fiets!! *groopHUG*
Hiiiiii ja gaat goed hoor met 6 weken is de misselijkheid op komen dagen helaas... Niet overgegeven nog gelukkig. Ja hartje zien kloppen is heel erg raar en super mooi! Ik hoop echt dat dat de kans verminderd op een mk had zoiets wel gelezen op internet. Maak mij er wel zorgen over steeds dat is wel erg vervelend. Voel niks engs hoor dat gelukkig niet. Dacht dat jij langer zwanger was? Groetjes
Ja meiden het is genoeg geweest met mijn gelanterfant! Ik ga nu ECHT aan de slag en ga zp ook ECHT afsluiten. Kom vanmiddag denk ik nog wel even spieken. liefs xxx
(adresgegevens verwijderd) Mail die mensen anders ff. Joh, indroog lijntje mogelijk? HELP!!! enzow...