NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik heb afgelopen weekend mijn voorraad voor NOD Juli gekocht: Etos Zwanger worden, Kruidvat ovutesten, Kruidvat 2 voor 5, zonnebrand, NL tijdschriften (flair, viva, magriet, libelle, Grazie, Esta). Ben er helemaal klaar voor! Nu hopen dat mijn ei niet te vroeg komt! Op naar Maart 2010!!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Nee, hoor ik ben niet langer zwanger. Was misschien mogelijk. ivm heel licht testje in Zweden en toen werd ik ongi 2 uur later... Dus, misschien toch al in Zweden. Maar dat bleek niet zo te zijn. Wees de echo uit. Dus. Ik ben eh ongeveer 6 weken en 5 dagen zwanger..
    Bij echo maken stond 1e echo 5 wk en 5 dagen en bij de 2e echo 2 min later stond 6 weken... dus helemaal 100% weet ik het ook niet. Maarja het scheelt maar 2 dagen. hihi

3. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik ga meteen mailen, tnx Muurtje!!!

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hey meiden, ben er weer...
    Angel zag ik nu net een streepje !!!!!!!!!!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    WHAHAHA! GOEdzo!
    Hoeveel ovu testen heb je? hihi 1 doosje of meer? KAn nl zijn dat je er wat meer nodig hebt. EN let op! De testjes kunnen een licht streepje en een donker streepje geven. Maar als de streepjes gelijk zijn dan! Is het voor t echie klussen. hihi

6. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Kris, een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! Ik zou zeggen dat jij een slimme meid bent, you go girl!

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Goeiemiddag dames!

Nog nieuws? Heb niet alles bijgelzen, is gewoon veel te veel! Zie dat Angel zwanger is? Of is het twijfelgeval, ik lees hier zo vanalles.

Vanmorgen weer 36,9! En steekjes overal, nog steeds geen bruinverlies. Maar wie weet krijg ik mn ongi gewoon later, zou kunnen he.

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muur, heb maar 1 dooske meegenomen. Ik ga pas twee dagen voor geplande ei beginnen. Manlief is toch niet thuis. Hoop echt dat mijn ei een dagje later wil springen dan normaal.

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik zeg nog steeds mezelf niet zwanger !!!!

10. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mail verstuurd:

Geachte heer, mevrouw,
    Afgelopen week heb ik 3 cassette zwangerschaptesten van jullie mogen ontvangen. Afgelopen zondag getest, maar deze was negatief.
    Vanmorgen weer een test uitgevoerd, maar geen streepje binnen de minuut. Heb de test na een minuut weggelegd, maar toen ik een poosje later weer keek stond er wel een licht, maar goed zichtbaar streepje. Ik weet alleen dus niet binnen welke tijd dit streepje is gekomen.
    Kan het een indrooglijntje zijn? De test van afgelopen zondag is nog steeds helemaal wit, dus hier is geen indrooglijntje zichtbaar.
    Wordt er een beetje onzeker van, vandaar mijn vraag.
    Hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet,
    A. M.

Goed zo???

Rapoenzel jaaaaaa er is een streepje, hoop alleen niet dat het een indrooglijntje is??:)

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik vertrouw die duitse zut gewoon niet!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Van waar komt dat indrooglijntje dan? Snap dat eigenlijk niet goed :) Lijn = lijn = zwanger, toch?

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Netjes toch zo angel... Ik hoop dat je gauw antwoord krijg !!!

Ik denk gewoon dat je zwanger bent !!

14. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Angel ik vind het een goede mail! Hopen dat je snel (positief :) ) antwoord krijgt!

Kris: Maakt niet uit, je kunt er nu weer tegen aan!

15. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tja indrooglijntjes, ik heb ze ook nog nooit eerder gehad en ik weet toen bij mijn zoontje had ik romed dipsticks gebruikt, die waren positief maar toen zei destijds iedereen dat die altijd vals posi aangeven, indrooglijntjes e.d. hebben. Heb hun toen ook gemaild en toen kreeg ik als antwoord dat ze nooit vals posi testen, maar omdat er voor de NOD getest wordt kan nog zoveel mis gaan en kan het dus zijn dat je gewoon ongi wordt. Dan ben je dus wel zwanger geweest, maar is er toch nog iets mis gegaan.....

Ben benieuwd wat zij te vertellen hebben.

16. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Het lijkt mij dat een indrooglijntje pas veel later komt. Trouwens, mijn collega laat de test (kv2v5) sowieso langer liggen. Die kijkt eerst na 5 minuten en later na 15 minuten, omdat zij voor NOD pas na 15 minuten positief testte, terwijl ze wel zwanger was! Dus misschien....

17. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Loesje dat geeft me weer hoop *Heeft big smile*

ga snel mijn meisje uit school halen met die rot regen weer:(

Tot strakkies!!

18. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Banner check

19. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Rotregen? Blij dat ik niet in Limburg woon! Hier zonnetje en net geen 'zonder jas weer' :)

20. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    oh, wat een onzekerheid over de testen. mij lijkt een indrooglijntje niet kunnen. dan zou toch eigenlijk elke negatieve test na een tijdje een indrooglijn moeten hebben, of zit ik nu fout?

@ego, even snel gedoucht tussendoor! dat doet wel goed...

Share This Page