HUH?? Mn banner is geen dag verder gegaan sinds gister??? Wat is dat nou weer voor onzin? Pf ik dacht hmm nog 12 dagen wachten...maar wacht es, was het gister ook niet al nog 12 dagen wachten? Raadselachtig...
Ibru mag idd ook gewoon, want je mag ook 2 paracetamolletjes achter elkaar en das 800 mg en 1 ibru is 500 mg dacht ik... dus het mag altijd wel
@meisje: had ik vorige maand ook twee dagen voor nod licht posi test, een dag voor nod nog lichter, op nod niets en 3 dagen overtijd alsnog ongesteld geworden. das ook niet leuk, wordt je blij van niets.. Ik vind het ook reuze moeilijk om te wachten en testte altijd al een paar dagen van te voren, maar na vorige maand doe ik het echt niet meer, ga ook niet eerder dan zaterdag testen kopen en test dan ook op vaderdag! @ASTRiD: GEFELICITEERD!! @ANGEL: MEID OOK JIJ GEFELICITEERD!! Kon ook niet missen met die kwaaltjes, over een paar dagen staat er gewoon een dikke streep!
Dames even tussen de bedrijven door.... Kreeg de tip om even buiten een foto ervan te maken en zo dus ook gedaan, resultaat staat in mijn album!!! Moet er nu echt vandoor, sorry voor de reacties die achterwege blijven
De kramp trekt gewoon helemaal door naar mijn knieen zeg pfff... Tepels zijn ook licht gevoelig... beetje raar gevoel...
Heb vannacht trouwens 2x gedroomd dat ik ongi werd, is ook een teken zeker? Had er me fijn bij neergelegd van "okee, volgende ronde beter" en toen werd ik wakker en dacht ik "heee, ik ben helemaal niet ongi!" Haha, leuk
@ Heitje: Ik had dat dus ook met mijn banner. Hij stond vandaag nog steeds op cyclusdag 20 terwijl t toch echt dag 21 is vandaag. Toen heb ik mijn banner aangepast van een paarse vlinder naar een blauwe en toen deed ie t. Heeeel vreemd, want alle banners van evenhealth.com deden t behalve als ik de roze slinger met de paarse vlinder nam. Misschien dat t bij jou ook daar aan ligt.
ZWANGERRRR Je moet eens kijken bij het topic "zwanger zijn - eerste symptomen" kan je wat kijken wat zwangeren allemaal voelden voor op en na NOD! Kan je heel wat uithalen "dat heb ik, heb ik ook, heb ik ook, heb ik niet, hmmm" Kan je jezelf lekker gek maken
Hahaha, ik weet wat voor kwaaltjes er allemaal voor de dag kunnen komen. Ben al eens zwanger geweest Je kunt er gek van worden, daarom kijk ik dus niet ! Ik denk gewoon nog steeds, ik word ongie !
Ja maar ze zeggen altijd dat elke zwsch verschillend is Dat het maar snel zaterdag is! Kan ik ongi worden Nee, nu ik die dingen lees, krijg ik weer hoop! Ik en mn vriend zeiden allebei deze maand dat we er een goed gevoel bij hadden, dus hopelijk komt dat uit