Ik hoop het zo voor jullie! KNUF! Ik ga ff plat. Ben gesloopt. (en dat van alleen maar bij de kapper zitten hihi) KNUF!
Meisje, laat je niet opfokken. hihi. Hopelijk blijft je temp zo! En word je niet ongi! Zit hier trouwens met de verzekering aan de foon ivm kraamzorg.... Wat een gedoe... jakkie bah...
Is het zo erg Muurtje ? Pfff kon erg moeilijk poepen net... Nog een kwaaltje !!!! Is het nog geen zondag
Hoi juni-meisjes! Ik kom hier maar weer even koekeloeren, want in juli is het nog zo stil... (en t is nog zo ver weg, zucht) Allereerst alle zwangeren van harte GEFELICITEERD!!! Pffff en wat een spanningen weer, hihi. Zie dat er een paar meiden vlak voor hun NOD zitten en allerlei symptoopjes hebben en lees iets over een live-test morgenochtend. Nou, hier wordt geduimd! En Heitje en Mermaid, jullie zitten ook alweer op het wachtbankje. Spannend! @Heitje: ben je er dus toch maar voor gegaan deze maand. Ik dacht het al wel hoor, hihi. Ik zou me ook nooit in kunnen hebben houden en je kunt vast ook best een beetje verder revalideren met een beebje in je buik. @Mermaid: Lees dat je niet zo'n goed gevoel hebt, maar je weet het he - ook zonder symptomen kan het raak zijn. Ik heb een paar rondes gelee een topic geopend over wel zwanger geen symptomen en toen bleken er een heleboel meiden te zijn die niets, maar dan ook niets hadden gevoeld voor hun NOD en toch zwanger waren. @Muurtje: Hahahaha, jij bent hier ook niet weg te slaan he. Het is zeker nog te rustig bij de feb mama's (hoewel er toch al behoorlijk wat zwangeren zijn zag ik). Niet dat ik je weg wil hebben natuurlijk - iedereen die hier gezellig wil kletsen is welkom! EDIT: O ja zag Pearl ook nog ergens. Meis hoe is het nu met jou? Zag dat je eindelijk naar de gyn ging? Hopelijk kan die een duidelijke oorzaak die met medicijnen makkelijk te verholpen kan worden, zodat jullie ook ein-de-lijk eens zwanger mogen raken! *Dikke knuffel*
Hey meiden, hier druk in de tuin. Onkruid tussen de tegelstjes weg krabben Pokkewerk Ik dacht even wat afleiding ff kijken hoe het hier is. @Moon: Van harte gefeliciteerd meid! @Astrid: Jij ook van harte gefeliciteerd! Heb ik nog iemand overgeslagen, heb namelijk niet alles teruggelezen.
@ Mermaid, kinderkamer staat gelukkig nog niet in elkaar. Wilde ik echt nog niet. Maar ik heb net wel nog iets leuks gekocht voor op de kinderkamer... hihi Een stoffe pop vlinder die aan een veer hangt in lekkere felle kleurtjes. Kan lekker aan het plafond hangen.. Ga ik manlief voor vaderdag geven @ Rapoenzel... klinkt zoooo bekend. hihi... Spannend! en blijf plakken aan die grond!
Hey Nana!! Wat leuk dat je even hier komt kijken . Ik heb idd helemaal geen symptomen, kwaaltjes of hoe je het ook wilt noemen. Maar net als je zegt, dat hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen. Ik heb alleen sinds vandaag zere bombonella's. Ook daarvan weet ik niet wat ik ervan moet denken, aangezien ik de ene maand voordat de duivels zich aandienen wel zere boobies heb en de andere maand weer niet. Dus het enige wat me te doen staat is.....geduldig afwachten. Hoe is t met jou dan? Wanneer is je volgende NOD? xx
Kan ook wel om alles janken pfff... Ik hoor nu het liedje van Joe Cocker - You are so beautifull... *Snik* !!