Ik zal donderdagochtend wel even testen, ja. T zou wel heel erg snel zijn als ik nu zwanger ben, WOW! maja heb vaak gelezen dat vrouwen een miskraam krijgen als ze zo snel zwanger raken na de mirena..
Haha muur nee ik bedoelde na 30 seconden pas weer een nieuw bericht kon plaatsen haha! Oh spannend, ja was ff kwijt wanneer nou precies!
Ik ben er weer!!!!!!! Heb net m'n laatste examen achter de rug...YIHAAAAAAAAAAAAAAAA.......nu kan ik echt gaan genieten. En het beebje heeft zich weer laten voelen!!!!!!!!!!!!
@ Rapoenzel, wat zielig! Arm menneke! @ Chicken! JOEHOE!! klaar! GEfelie! Beeb! Joehoe! leuk! @ Mnsy, er zijn genoeg dames die in 1x zwanger zijn geworden na de mirena en gewoon een voorspoedige zwangerschap hebben gehad. Dus die vlieger gaat niet op! We gaan er altijd van uit dat het goed gaat. (ben vandaag de positief brenger! hihi) En ik zeg zwanger! (he! dat heb ik al vaker gezegt vandaag?!? hihi)
@ Oh ja! Mnsy, voor het geval je het nog niet weet. Mijn man heeft mij laten weten dat je zwangere vrouwen niet mag tegenspreken. DIE hebben nl. ALTIJD gelijk. hihi! En dan komt CHicken ook nog ff met haar theorie om de bocht... dus... hihi
@ CHICKIE kijk jij s ff naar die foto. Zie je ook een wazig lijntje of nie? Zwangerschapspagina - Bekijk profiel: mnsy
hahahha, nou je laat me wel lachen zeg:-D Dank je had dat echt even nodig. Zit hier een beetje voor me uit te staren, pff
Whahah! Mnsy wil het niet geloven... Oh ja, dit wist ze nog niet... De huis arts (die van mij en van nog veeeeel meer dames hier)... heeft beaamd dat als er een streepje te zien is op de test. Hoe wazig ook, je HCG aanmaakt. En dus ZWANGER bent. Een beetje zwanger zijn gaat nl niet. Zo nu jij weer. Oh ja, dames hier. Mnsy heeft haar vraag ook bij de feb mama's neergelegd en ze zeggen allemaal . LIJNTJE. Wat zeggen jullie? hihi
Oh, wat een flinke jongen. Als ik vroeger viel keek ik eerst of ik bloed zag. Zo ja dan zette ik het op een gieren. (hihi) Ik heb geen ervaring met de kruidvat testen. Maar ze schijnen wel super gevoelig te testen voor NOD. En hij kwam toch ook als beste uit de test bij Kassa??????