Ppff meiden.. het gekmaken is begonnen... Ik kan niet wachten tot deze 7 dagen weer voorbij zijn!! AARGH!
@ chelle25: Mmm, nog niet ongie dus....... Wanneer ga je een testje doen? Ennnnuhhhh wil je van rood af???? in de lijst?
Nee, laat nog maar ff staan. Als het toch wat anders is, kan ik het altijd nog veranderen Denk dat het morgen of donderdag wordt als het niet doorbreekt. Heb nu niks in huis en naar de plaatselijke supermarkt ga ik niet heen
dat probeer ik ook. Ben ook bang dat ik het geestelijk een beetje tegenhou (kan dat??) Maar hoe is het bij jou?
Dat kan zeker......Schijnzwanger bestaat ook niet voor niets....... Gewoon even rustig afwachten, niet op ieder symptoompje letten (moet ik zeggen) en dan over 2 dagen nog eens testen.... Hier is alles oke.....Heb veel last van gekke krampjes, ben moe en mijn tepels doen au......Verder ach:......rustig.....Ik wacht tot vrijdag met testen. Heb afgelopen zaterdag getest, was toen negatief.....Dus wacht tot vrijdag.........We zien het wel....Tot die tijd broekloer ik me suf!!!
Wahh wat maken jullie het spannend meiden! Ik heb nergens last van (duh zit net na mn ei), alleen wat zeurderige ongi-krampjes dan...maar dat komt omdat ik er nu zo op let, anders zou het me niet opvallen denk ik!
jeeminee volgens mij stonden we vanochtend nog op blz 650... dit krijg ik niet bijgelezen hoor... wel nog meer zwangeren erbij zie ik, wauwie, zo moet het! en nasi met appelmoes lijkt me ook niet het paradijs goed, hier gezellig bij een vriendinnetje wezen thee drinken. en ik heb nog maar een xtje getest om te kijken of de hcg al uit mn lijf is, maar helaas, nog net zo posi als toen ik voor het eerst (1 dag voor nod) testte, en die was bijna zo dik als de controlestreep . En volgens mij kan je niet zwanger worden zolang er je lichaam hcg aanmaakt... weet iemand van jullie dat toevallig???
Hee Surf! Nee weet niet hoe dat zit...maar iemand anders hier vast wel! Weet wel dat je meteen na een MK weer zwanger kunt worden en heb wel es gehoord dat je zelfs extra vruchtbaar bent. Het kan alleen zijn dat je cyclus wat langer duurt dus dat je na 6 weken pas weer ongi word (of niet natuurlijk)
@ idd, dat wat heitje zegt, heb ik ook al vaker gelezen. Wel hoor je wel eens dat je eerst een ongi af moet wachten zodat je zeker weet dat alles weer in het ritme komt.
@heitje: ja dat hopen we natuurlijk haha... gisteren nog wat gevloeid, maar vandaag niets meer, dus als het aan mij ligt vanaaf aan de klus...
Ik heb er (gelukkig genoeg, en kl*te dat jij het wel hebt moeten meemaken) geen ervaring mee...........Ik hoop voor je dat je snel je cyclus terug mag hebben.......Een baby is jou gegund!
hey meiden!!! wat lees ik, moon zwanger? gefeliciteerd!!!! en Angel ik feliciteer jou ook gewoon nog een keer!!! heb ik verders wat gemist?? @surf helaas kan ik je er ook niet bij helpen...ik zou zeggen gewoon aan de klus ik ben weer thuis, nog steeds nix in huis gedaan....moet echt een schop onder me kont hebben!! alhoewel, heb wel 2 vazen gevuld met bloemetjes!!