Setti: we hebben besloten dat iedereen deze maand gewoon zwanger is...dus heb je symptomen, dan zeggen wij: ZWANGER! Ghehe
jeetje hoor net van mn vriend dat een collegaatje van hem een 2e mk heeft gehad vandaag... ze was net na haar eerste mk meteen weer zwanger en nu weer mis... pff, echt erg!
ik hoorde vandaag van mijn vriendin dat een oude vriendin van ons die al iets meer dan 2 jaar bezig is om zwanger te raken nu 9 weken zwanger is van een 2ling. dmv ivf.
ja echt oneerlijk, de vorige keer was ze 6 weken, nu had ze al een goede echo gehad en is het met 10 weken mis gegaan... pff echt vreselijk voor ze... leuk dat jullie 'oude' vriendinnetje nu een 2ling krijgt joh! gelukkig zijn er ook nog mooie berichten! @all: ik ben weg, ga koken en dan eten en dan lekker bankhangen! morgen hele dag werken, dus wordt donderdag pas weer! doeidoei
nee niet echt. soms zit ik echt te w8en tot er weer een nieuw berichtje komt hahahaha hoezo verslaafd
Zijn er onder jullie eigenlijk meiden die al vlak (een dag of 2) na de eisprong erg gevoelige tepels krijgen? Doen pijn... Wil dit graag weten; is de eerste keer dat ik dit heb, anders is het zo'n 3 dagen voor NOD. En niet altijd. Liefs
Heb het deze ronde ook.......Had het ook nog niet eerder gehad.....Dus ook ik ben benieuwd naar de ervaringen van de andere meiden!
ja van moon wist ik t al en de de andere 2 heb ik al gefeliciteerd en wie zijn die 2 heel licht zwanger dan. jij en leeuwtje????
ik heb t de dag na de eisprong en dan 2 a 3 dagen lang dit heb ik nu ook weer gehad en vorige x ook en toen bleek ik zwanger te zijn helaas is t toen een mk. geworden maar we moeten positief blijven
@ pijnlijke tepels? Echt pijnlijk, water er langs doet zelfs pijn... zo pijn lijk? NEe, ken ik niet...
GRapje! Ik had 3 dagen na mijn ei, bij mijn innesteling, bleek later, PIJN aan die tepels. En ze waren ook anders van formaat... En borsten niet echt pijnlijk. ook geen blauwe aders maar wel vol. Ze voelde heel vol aan. heel bizar.
*voelt aan nippels* Euhh nope nog niks! Heb t n paar maanden terug wel gehad. Hield een paar dagen aan en daarna was het weer verdwenen, had ik nog nooit gevoeld zo irritant! (en was ofcourse niet zwanger)
*breekt even in* Dag allemaal!! Wat fijn om weer allemaal nieuwe zwangeren te zien. GEFELICITEERD!!! Hier mwoaw... heb last van ongikramp en super moe en sjacherijnig! Moet nog tot zondag wachten tot ik mag testen.... Krijg zo lekker eten van m'n lief, da's dan weer wel heel fijn! *breekt weer uit*