NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ik heb net blijkbaar een tukje gedaan op de bank... hihi. En ik heb net de halve nutella pot leeg gelepeld... en ben nu misselijk... TE veel Nutella. Wist niet dat dat mogelijk was... hihi
    Heb nooit Nutella in huis.... En dat komt er ook niet meer in!

Muurtje, hoe ontwikkel je suiker... Ga vooral zo door! Tjeeieee

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mnsy en Sprietje geloof ik...........

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oooohhhhh doe mij ook zo'n kerel!!!!
    als die van mij voor t eten zorgt dan krijg ik:
    soep, pannekoeken of patat.

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik heb al sinds mijn vermoedelijke ei last van ernstig gevoelige tepels......Als ik nu over mijn t-shirt en dus ook bh wrijf, voelt dat niet prettig.......Het is niet echt pijnlijk maar wel zeer gevoelig......Verder ook volle borsten, en aan de zijkant doet het pijn als ik erop druk.......

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mnsy gefeliciteerd meid ik begreep dat je licht roze was???????

@knor maar sprietje is niet veranderd op de lijst, kan je zelf een beetje wachten met testen? ik zou t niet kunnen hoor vind t wel knap van je

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @setti, pannenkoeken mjammie, ook heel lekker!!!

Die van mij staat nu aardappeltjes met bietjes te maken...
    Ik was zo moe na m'n werk, geen puf meer voor boodschappen en koken... pffff m'n reddende engel:)

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    oh ik was dus te traag :)

Ja knorretje, ik ook wat jij omschrijft.. maar ik vind het wel pijnlijk. Alsof ze tussen de deur gezeten hebben ofzo.
    Bij mij is het tussen 2 a 3 dagen na ei begonnen, was op de dag van m'n ei echt beroerd en heb'm weer zeer duidelijk gevoeld (wel een luxe he).

MUUR jij stouterd... had je het de vorige cyclussen ook, die pijn?

lief!s

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja daar zit maar 1 ding op knor!!!! TEST TEST TEST TEST

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha ja idd iets wat kant en klaar is zoals een quiche, of poffertjes, of hij belt New York pizza! Als mannen ons toch niet hadden....waren ze moddervet geweest haha!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Ninoshka! Hoe gaat het met je rozenstruikje???

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hahahaha die van mij begint nu op de lijn te letten (heeft sinds kort een klein pere buikje) dan kijkt tie eerst naar de calorieen en b.v. Ik had nibbits gekocht voor mijn neefje van 2 en hij kijkt op die zak o maar 450 kal. Per 100 gr en er zit maar 90 in dus dat valt mee dan kan ik best de hele zak opeten hahahah

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @heitje! nou, nog geen groeistuipen tot zover... ik hang elke dag m'n m'n hoofd erboven, haha! Jouw paarse bloemetjes dan?

Oh jongens, ik moet aan tafel!
    tot later!!
    X

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Avond dames,

Weet niet hoelang ik het ga volhouden, net even lekker gedouched en daarna even lekker op de bank gelegen, was weer bijna vertrokken:)
    Mannetje heeft de test nu ook gezien en ook hij ziet toch echt een duidelijke streep:D
    Afgesproken dat ik donderdag of vrijdagmorgen weer test en dan is hij gewoon vet positief;)
    Had me schone kleren aan getrokken, maar deze broek zit niet fijn!!! Had laatst een keer dat ik vanaf 's middags al met de broek open liep, maar daarna eigenlijk geen last meer van gehad, ook de broek die ik eerder vandaag aan had had ik geen last van, maar deze......:$ En normaal ben ik best plat van boven.....haha nu begin ik toch echt een beetje vrouwelijk uit te zien whahaha, zelfs mijn bh knelt!!

Las iets van pijnlijke tepels, dit had ik ook vrij snel na mijn ei, staan ook de hele dag vooruit whahaha

Hoelaat wordt Leeuwtje normaal gesproken 's avonds hier gesignaleerd???? Ben zo benieuwd!!!

Verder nog iets gemist? Lees dat we in totaal 3 zwangere hebben en 2 waarschijnlijk zwangere????
    Gefeliciteerd dames!!!!!!!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha Setti grappig hoe mannen denken!
    Die van mij heeft ook een buikje...soms als ie hem flink laat hangen lijkt ie wel 6 maanden heen!
    En dan zegt ie: ik hoef niet af te vallen hoor! En andere keren weer: hm we gaan gezonder eten!
    Nou dat gaat zeker lukken nu ik zelf eindelijk weer boodschappen kan doen, hebben we tenminste weer de hele week fatsoenlijk eten op tafel! :)

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Krijgt ie wel water? ;)
    Met mijn paarse bloemetjes bedoel je denk ik de siertijm die ik had. Poe nou die doen het goed, halve tuin geurt naar tijm nu!
    En ik had ook een rozenstruikje, dikke vette witte bloemen al! Heb amper mn kont gekeerd en ze bloeien al :D

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ja mannen denken wel wat anders ja, ach ik ben al blij dat die van mij ook van groente houd want we eten geregeld sla of broodje gezond als t ff makkelijk moet.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Angel! Haaaai!!!
    Ik denk dat we Leeuwtje rond een uur of 9 kunnen verwachten...spannend he!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Whahaha! Knorretje, dan moet je er ook niet overheen wrijven, knijpen of duwen... dan doet dat inderdaad pijn. hihi

En nee ik heb dit nooit eerder gehad voor mijn nod. Alleen maar bij zwanger zijn.
    Zelfs manlief merkte dat mijn borsten beduidend groter waren... alleen had hij het toen nog niet helemaal door. LAter wel... hihi. Vind ie helemaal niet erg. Pijn nu weg... Nu vindt hij het HELEMAAL niet erg hihi

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Een haai???? Waar?? AAAAAHHHH *rent als een dolle door de kamer om de haai te ontwijken*

Dat duurt nog een uur!!:$ Had zich best de wekker een uurtje eerder kunnen zetten toch? Moeten we nog langer wachten en we zitten al zolang in spanning hier hahaha;)

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    @ Muur... nou dan, hopen dat het goed zit voor ons ook :)

@ knor, ga ik doen, klaarkomen voor het goede doel! jeej.

liefs!

Deel Deze Pagina