vrijdag dus testmaraton voor 3 personen, meisje w8 tot vrijdag dan kan je met knor en nog iemand testen.
Nee mn banner loopt een dag achter ofzoiets, is nog 4 dagen voor mn nod. 20e een geluksdag? Of vrijdag gezellig met de anderen... Hmm... Zal zien hoe ik het kan uithouden
Jeeee! Sla me nu toch dood? Is er opeens een reclame op tv over Clear blue! Dat die gevoelig is en dat die je zegt of je zw bent of niet, en hoelang al Heb nog nooit eerder op tv gezien!! En net nu! Is gewoon een voorbode... Mn test wil me iets vertellen! Iets wat lijkt op "neem mij! Gebruik mij!!!" Hihi!
jajjajaja, maandag 8 of dinsdag 9 juni ei gehad en de dagen ervoor: Vrijdag zaterdag zondag maandag dinsdag niet want vriendlief had een blauwe helm hahahaha t moet haast wel he?
Ik ga er van door. Even lekker douchen en lekker naar bed Morgenvroeg moet ik eerst werken, ik spreek jullie later op de dag wel weer. Meiden die gaan testen > Heel veel succes
Ja hopelijk is het een vruchtbare week! Hihi, dan test ik deze week ook nog, brengt mss geluk Vrijdag dan maar testen? Kan ik nog iets voor mn vent bedenken om hem te verrassen als hij thuis komt! Als het posi is... Wil iets speciaal
Whahaha Setti een blauwe helm, zit te schudden achter de pc. Wij hebben zondagavond beetje te wild gedaan. Mannetje vertelde net dat hij er een klein blaartje heeft zitten wat hem zeer doet. Vraag me af of het nog wel wat wordt zo. Maar ja niet geschoten altijd mis (hoe toepasselijk hier)
Hoi meiden, ik kan helaas door naar juli. Maandag hebben ze me weer weten te vinden :x:x Maar wel weer mooi op tijd, een cyclus van 31 dagen.