DIT IS WEL LEUK: Deltas Boekje Papa Worden! | Boeken | Baby-Dump OF Deltas Boekje Vader Worden! | Boeken | Baby-Dump
Huh...... ik ben nog steeds niet ongi. Gisteren was NOD bij kortste cyclus en morgen bij langste ............. ........... ongi krampen zijn minimaal maar had ik vorige zwangerschap van **tweeling** ook. Mh....... Wordt het toch nog spannender dan gedacht
Nienke wat jammer! Hopelijk volgende ronde meer succes!! @ Muur, ik zie vrijdag wel Of ik het kan weerstaan! Hihi! Heb zo bang dat het te vroeg gaat zijn en dat ie toch nega zal zijn. En dan krijg ik zaterdag mn regels! Lekker stom! Heb ik 6 euro zomaar weg gegooid.
Zal zo ff inspecteren of het geen smoes is om eronder uit te komen. Maar hij heeft aldoor wel wat, vorige week had hij een teek op zijn balzak. Nog een plek om in de gaten te houden. Hoop niet dat hij daar last van krijgt.
Setti, leuke tips! Heb hier nog rompertjes liggen, en wilde mss dan daar de posi test inleggen, en daar een kaartje bij "proficiat papa!" ofzoiets. Of zeggen of hij de was wil wegleggen, en daar wat rompertjes bijleggen ofzo Of een tutje met "mijn papa is de liefste" ofzoiets.
Zow, ben weer bijgelezen @Mariska: Spannend! Hoop dat de uitslag van al die testen positief zullen zijn @Nienke: Balen meid, volgende ronde beter! *Knuf* @Muur: Het antwoord op al jouw vragen Leeftijd: 25 Kind nr: 1 Uitgerekend: 22 feb 2010 Bevallen: Thuis Voeding: Borst MvM: Geen idee of ze dat hier hebben Ben ik nog wat vergeten?
je hebt ook van die speciale papa rompers, zie moet je met druk knoopjes vast maken als een soort van wikkel. Omdat ze int begin er vaak niet mee overweg kunne. Kijk eens op de site van babydump.nl en dan zoeken op slap daar zitten ook leuke tussen.
@moon: Oh, tatoeages, die zijn écht verslavend. Ik heb er ook al 2, en weet al precies wat ik laat zetten voor kind nr. 1
@ BramTIm IK ZEG ZWANGER!! (zeg ik al de hele dag... en ik krijg steeds gelijk hihi...) @ Leeuwtje, je hebt je krabbels en pb nog niet gelezen zeker.. hihi Hoe is het er verder mee? Op je werk? Of niet?
Voor mij hoeft het ook niet weer zo wild, vind dr niks aan. Dacht hij zal het wel lekker vinden Was zelf ook goed rauw van onderen (wat een praat, zo ben ik normaal nooit hoor!) Maar hij dacht ze vind dit lekker, nou niet dus. Ja nu moet hij op de blaren zitten hihi