NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    #701 Bajou, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    zo... komt alles wat op z'n plooi? :p

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb een cake in de oven staan en die begint nu toch lekker te ruiken!
    Oeps ff de was binnen halen het begint hier te regenen. Bah dan maar in de droger. (rent nu snel naar buiten)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ff banner check

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

OHH Ik wil ook een stukje cake!! doorsturen!!

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    oh jee... heb ik nu net voor de eerste keer in m'n leven een bloedneus! Schrok me rot man, wat een vies gevoel. bah

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Lady ook weer aanwezig?
    Angel zoals je al gezien had is je pendel niet uitgekomen.

Is er ook ergens een optie dat je je laatst geplaatste bericht weer kunt opzoeken?
    Nu moet ik mezelf steeds terug zoeken in de NOD erg lastig.

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België

Ja meid, zondag is rustdag he :)
    Na het stemmen deze ochtend kan ik wel wat forum-voedsel gebruiken, wat een wachtrijen joh.
    Balen suusje van de duivels, maar zoals ik eerder zei; je cyclus is nu wel perfect mooi he!
    liefs!

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Kris, komt ie, hij is nog heerlijk warm mmmmmmm!!!

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ja dat is ook weer waar. Ben momenteel meer bezig met wel of niet solliciteren en hoeveel uur kan ik blijven volgend schooljaar dan dat ik met zwanger worden bezig ben.

We gaan dan ook rustig aan verder maar als ik twee maand niet zwanger word is het ook niet erg ivm het nieuwe schooljaar. Dan kan ik het hele jaar werken en kunnen we nog iets meer sparen etc. Maar mochten we zwanger worden is het natuurlijk heel erg welkom.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hey meiden kan iemand me helpen met me banner?
    ik heb t al meer dan 5x geprobeerd alles ingesteld en vervolgens komt hij niet op

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    het aantal berichten heeft tie ook niet opgeslagen ik zat al zo rond de 150, ach ja ts weer online das t belangrijkste​

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja dat is een goede instelling he suus, niet stressen, take it easy!
    Doe ik ook.

Zo terug, ff bakje koffie maken (voor bij de cake ;) )

Setti: ik heb gewoon een banner gemaakt, urlcode copy paste in handtekening en het lukte. Zou niet weten wat er bij jou fout gaat meid succes !!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

De url code in je hantekening plakken. FF op voorbeeld drukken of je hem dan ziet verschijnen en dan bevestigen. Zo lukte het bij mij wel.

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Dames hier komt de cake, kan er helaas geen plaatje van laten zien:( Maar ik kan je verzekeren hij ruikt heerlijk!!!!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik hem m in alle 3 de velden geprobeerd gewoon in t typveld, en bij t voorbeeld komt tie wel maar bij opslaan krijg ik een bbc code foutmelding

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Setti, al gelukt?

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @ The Lady, heb jij al werk dan voor volgend schooljaar of werkt dat bij jullie anders? Of ga jij je eerst op je moeder richten voordat je gaat werken?
    Wanneer krijg je je diploma???

@ Seti, dat had ik ook steeds en zo in eens deed hij het.
    Ik had eerst de banner gedaan en toen mijn onderschrift stukje voor stukje erbij gedaan.

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Das raar dan zou ik het ook niet weten? Sorry.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik had net weer zo'n mutsen actie. Haal ik de was van de waslijn omdat het begon te regenen. Loop ik naar de zolder om de was in de droger te stoppen, kom ik er halverwege de wasmand achter dat ik de was weer in de wasmachine aan het laden ben....pfff muts. Had hem gelukkig nog niet aangezet.
    Droger doet zijn werk nu.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Setti & Twinny:
    - Banner aanmaken en link kopiëren;
    - naar "handtekening wijziging" bij gebruikersinstellingen;
    - daar klik je in t bovenste rijtje op t vakje met het bergje erin zeg maar (weet niet hoe het anders te omschrijven);
    - daar kun je de gekopieerde link plakken. LET OP!! Je moet alleen het gedeelte wat begint met: "http" plakken. Dus niet de dingen die tussen [] staan. Als t goed is doet ie t dan.

Succes!!

Deel Deze Pagina