NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zullen we gaan slapen Angel? Dan is het bij jou straks 3 weken 4 dagen!
    En bij mij nog maar 10 dagen wachten!
    En...als je zwanger wilt worden/zijn, moet je goed slapen! Dat bevordert de ontwikkeling!!!!
    En jij ligt elke keer veeel te laat op bed en je bent er ook weer hartstikke vroeg bij elke ochtend! Dus goed om jezelf denken he!
    (Angel zegt nu vast: ja mam..) ;)

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha, ben net mijn tempkaartje aan het bekijken, en als ik kijk naar wanneer mijn vruchtbaar slijm was, dat was op dag 14, op dag 15 was het niet meer rekbaar maar waterig en dag 16 weer lotionachtig?? Zou ik dan toch eerder dan dag 16 mijn ei hebben gehad??

Tempen doe ik overigens 's avonds pas, daar hou ik me dan ook niet teveel aan vast, maar nu was hij mooi hoog 37,1 en de afgelopen dagen 36,9:D

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Angel zegt Ja mam:D
    whaha en tegenwoordig slaap ik ook nog een slecht dus voor 3 uur ben ik nog wakker en om 7 uur gaat de wekker af.
    Denk dat mams Heitje wel gelijk heeft, dus Angel gaat afsluiten;)
    Morgenvroeg ben ik er weer...natuurlijk!!:D

slaap lekker Heitje en goed voor je eitje zorgen he:D

4. Love Always

Love Always Actief lid

11 mrt 2009
    109
    0
    0
    Angel79

ik zie dat je ook zwanger bent! wat leuk!!!!!!

gefeliciteerd! :):):)

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik heb de vorige maanden ook wel es een thermometer in mn mond gestopt op verschillende momenten. 's avonds was ie na mn ei ook vet hoog, 37,2 ofzo! En kon goed zien dat het weer ging zakken vlak voor mn ongi...maar het is beter om het 's ochtends te doen toch? Als je nog in bed ligt, dan is het het meest stabiel en het meest 'echt'.
    Maarja...pff waar maken we ons druk om...je bent toch al ZWANGERRR!!! *Doet een dansje*

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh Joepie Angel luistert ook nog!!
    *Dus de SNURK-politie krijgt ook nog wel es wat voor mekaar!!!*
    Ja lekker gaan slapen Angel, morgen weer een dag!! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen en je niet teveel zorgen maakt en zoveel gaat rekenen...je wordt daar niet meer of minder zwanger van he! Probeer het zn beloop te laten gaan...komt allemaal goed wijffie!
    Welterusten XXX !

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Love always dankjewel!!!

Heitje idd 's morgens is het beste, maar dan heb ik zooo weinig tijd:$, maar ga de thermometer maar eens mee naar boven nemen en kijken wat hij morgenvroeg aangeeft.
    *Danst nog even met Heitje mee*

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx lieverd, jij geeft me weer hoop:D ik ga idd nu naar je luisteren en afsluiten en proberen geen zorgen te maken of teveel te tellen haha.
    Slaap lekker meid en tot morgen;)
    *knuffel*

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Love Always! Zit je lekker op je roze wolk??
    Sorry meid ik ga ook slapen hihi, moet je ook doen, goed uitrusten he, heeft je lichaam hard nodig! *SNURK-politie is op dreef* Hihi :p

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Is hier nog iemand?

Ik heb een erge vreetbui achter de rug...
    Jee :)
    2 boterhammen brie
    een halve mailoen (hahah)

En dat was niet goed voor mijn arme maag... bah, zit tot in m'n keel nu.

11. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    LEEEUUWWTJEE!!!! GEFELICITEERD meid, geweldig x

12. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    chips dat ik tot laat moest werken kan ik niet eens meer kletsen..snif...snif
    x

13. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Zucht.... Kan niet slapen nie..... vreselijk last van mijn ( . ) ( . ) en nu later als normaal. Maar ja had ik vorige maand ook dus zal wel weer gewoon de duivels op bezoek krijgen.....

Maar probeer posetief te blijven. Vandaag maar beginnen met het Duvelop dansje.

Voor alle zwangere Van garte gefeliciteerd.
    Voor alle dames die de duivels op vizite hebben gekregen succes met de vogende poging.

Groetjes Lynette

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @3kats: Thanks meid! *Knuffel* Voor jou ook nog maar een paar dagen, hoe voel je je?

@Lynette: Ik dacht deze maand ook dat het niet raak was ;)

@Ego: Pfff, heb enorme moeite om me op mijn werk te concentreren vandaag. Wil alleen maar Googlen naar tickers en andere baby-gerelateerde dingen :D

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    nog geen ongi gespot hier, zijn weer een dagje verder...

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Leeuwtje gefeliciteerd!!!

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morge allemaal,

Toen ik naar bed ging kon ik niet op mijn buik liggen zoals altijd:$ mijn (.)(.) deden zo pijn!!
    Vanmorgen weer met hoofdpijn opgestaan, maar dat is tegenwoordig ook standaard en trekt straks wel weer weg.
    Verder nog steeds dat zuur in mijn keel (helpt overigens niet als ik wat eet, heb dat zowat de hele dag) en droge mond, geloof dat het dat wel zo'n beetje is betreffende kwaaltjes hahaha;)

Leeuwtje hoe voel jij je meid??

Ik moet me vandaag echt bij elkaar rapen en de strijk doen, anders hebben we morgen niks meer om aan te doen;)
    Tot laters allemaal!!

18. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen allemaal,

Zoals gisteravond laat al gezegd, het is nu echt doorgebroken
    "eindelijk".

@ angel, zoals ik jou berichten lees, ben je gewoon harstikke zwanger en krijg je straks (lees vrijdag of zo) een nog vettere posi test.
    En ach wat maakt het uit, wat er onder je banner staat, Als je eenmaal je 1e echo hebt gemaakt en termijnbepaling, dan weet je toch zeker hoe lang het is.

GEWOON GENIETEN DA MOET JE DOEN.

zo ik heb gesproken, ga nu afsluiten moet gaan werken bleh

toedels

19. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    zo de dagen gaan nu weer spannend worden, al heb ik dit keer echt het gevoel dat het niet raak is..Zou wel jammer zijn want dan ga ik gelijk 2 mnd op pauze...heb besloten om dan even te wachten tot ik op vakantie ben(half aug) anders zal je net zien dat ik volgende maand zwanger ben en dan lig ik alleen maar te slapen of te spugen op vakantie, daar heb ik geen zin in, dan ga ik wel weer in aug/sept verder..

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Goedemorgen ladies in da pink house

Berichtje vanuit de babykamer waar ik me een aantal weken heb opgesloten........
    NOG STEEDS NIET ONGI!! En alle krampen zijn verbannen dus....... test tijd denk ik zo.

Dadelijk met de doggies naar het bos en daarna boodschappen doen....... ga ik meteen even naar KV voor 2voor 5 testen.

Leuk zeg

Deel Deze Pagina