Goedemorgen allemaal! @alle zwangeren: GEFELICITEERD! @ongi's: balen......volgende ronde nieuwe kansen. Sterkte! @wachters: moeilijk he dat wachten? Ik word er in ieder knettergek van! Aaarrrggghhhh.... Pffff....ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi.....van de week had ik echt het gevoel dat het raak was. Opgeblazen buik, last van darmen/winderigheid, boobies beginnen gevoelig te worden.... Maar nu voel ik me heel anders. Geloof toch dat mijn lichaam weer eens een loopje met me heeft genomen. Maar ja....geen bloed geeft moed!!!! Nog ffies geduld hebben.
BramTim spannend!!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je posi test!! Bink: Misschien hoef je wel helemaal niet te spugen joh maar we gaan er gewoon vanuit dat je nu zwanger bent toch Chelle: Tnx meid *knuffel*, balen dat bij jou de ongi is doorgebroken, hoop van harte dat het volgende maand raak zal zijn *duimt heel hard*. Qweenie: Heel spannend dus momenteel, en dat lichaam he.....om gek van te worden maar ik ga heel hard voor je duimen!!! Kids zitten weer op school dus ik ga eens met de was beginnen, bleh, maar het zal nu toch echt moeten. Moet ook nog zuigen en dweilen, maargoed eerst maar eens met de strijk beginnen. Probeer vandaag wat minder hier te zijn haha anders blijf ik weer plakken hoezo verslavend? Fijne dag allemaal!!!
goeiemorgen ladies, hebben we nog streepjes geloerd vanochtend? zal zo de lijst een gaan checken. maar nu eerst met een van de kleine poesjes naar de dierenarts, voor een steralisatie. anders is zij dadelijk nog eerder zwanger dan ik!
@spriet: Dank je! @Angel: Voel me hetzelfde als altijd, alleen af en toe een paar gemene steken in mijn baarmoeder, als ik opsta uit de zitzak. Pfff, zou dat al bandenpijn wezen? En jij? @bramtim: Spannend meid, ga je livetesten? @Rapoenzel: Hopelijk wel, en anders wel over 4 dagen als jij vet posi test!
Rapoenzel, nog even volhouden, over een paar daagjes weet je meer! we duimen in ieder geval hard voor je! *knuf*
Ik zou bijna de testen voor de dag willen halen. Heb er 3 liggen, mocht ik sterk het gevoel krijgen om te willen testen doe ik dit morgen ! Jij teste toch ook voor je NOD Leeuwtje ?
@Rapoenzel: Ik heb 1 dag voor mijn NOD getest, maar die was zwaar nega. Mijn positest van vandaag is 2 dagen na mijn NOD
Heey meiden, Hoe is ie hier? @hier: gisteren eisprong gehad en flink geklust.Nu netjes met een kopje thee op het wachtbankje. @bramtim: owww spannend, ik ga voor je duimen! groetjes sjaantje
Nog een weekje wachten met testen, vind echt dat de tijd nu zo traag voorbij gaat (hebben alle meiden wel die moeten wachten met testen). Wou dat ik morgen kon opstaan en dat we 7dagen verder waren.
@nadeke: Als ik de tijd vooruit kon spoelen voor je, dan zou ik het doen. @Rapoenzel: Ze zeggen toch dat het om de dag verdubbelt?
Dank je leeuwtje, ik ga vanavond gewoon even mijn toverstaf proberen en wie weet zijn we morgen dan zeven dagen verder hihihi
Meiden, ik ga er weer vandoor. Mijn man heeft de laptop nodig en ik moet hem toch te vriend houden de komende 8 maanden Tot morgen!
woowww Leeuwtje, ik zie dat je zwanger bent! GEFELICITEERD! geniet ervan. heb je bepaalde klachten of voel je helemaal niets behalve blijdschap!
Goeiemorgen meiden, ik zit nu 1 dag na mijn ei en ben kots misselijk (kan niet hè!!!) Ik denk dat ik mss wel wat onder de leden heb. Maar ik voel me verder prima. Mannetje sms'te net dat hij nog tot volgende week in het ziekhuis moet blijven Hij wordt wss maandag nog een keer geopereerd. Das nog lang! Maar dan is ie hopelijk wel thuis rond mijn NOD.