NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb kans op enkele uren, ja, maar nog niks zeker. Ergens zou het me wel deugd doen om redelijk veel tijd aan m'n moeder te kunnen spenderen dus met enkele uren werk ben ik al tevreden.
    Ik krijg m'n diploma pas in september omdat mijn eindwerk niet voldoende uitgewerkt was (ja wat wil je in deze situatie) maar vind het niet erg hoor, werk ik er rustig wat aan in de tuin, zonnetje, no stress :)

liefs!

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @ Lady, krijg je geen extra tijd dan ivm thuis? Ach ja nu heb je meer tijd voor de moeder en meer tijd om te klussen of moet je vriend wel iedere dag werken? Of zit hij ook nog op school weet het even niet meer.

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Neen, daar zijn ze heel strikt in; deadline voor iedereen gelijk.
    Ja idd , nu kan ik het eindelijk wat rustiger aan doen, jee, werd tijd hoor, ik heb 2 weken lang elke nacht max 4 uren geslapen, was echt zombie-materiaal de laatste dagen, vandaag lekker ingehaald ;)

Vriend werkt al van z'n 19de, maar klussen lukt wel hoor...
    enkel deze ronde denk ik dat we het verprutst hebben; ga niet in detail treden maar zaad is ergens beland waar het niet hoorde (lol) hahah.. ahja, no problem.

liefs

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Maar je hebt vandaag toch je vruchtbaarste dag dus hup aan de klus.
    (Nee want dan heb ik niemand meer om mee te kletsen)

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou zeg ik krijg t niet voor elkaar ik krijg steeds deze foutmelding:

1. BB code font is not allowed.
    2. BB code size is not allowed.

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Bloedneus , ik heb meerdere keren per week een bloedneus. Al sinds ik vroeger een bal op me neus heb gehad

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Je kunt nergens meer zien wie er online op het forum is, of kijk ik met mijn neus?

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Setti: Nou wat raar. Toen ik t deed zoals ik heb beschreven deed ie t uiteindelijk.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ BB10: Volgens mij kun je dat niet meer zien idd. Onhandig!!

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    #730 Susan27, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Daar was ik ook al naar opzoek.

He dames ik ga afsluiten we krijgen zo de vrienden op visite voor de verjaardag van mijn vriend.

Kan nu echt zeggen dat ik ongi ben jeetje, schaam mezelf, ben niet te genieten vandaag. Arm ventje.

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @suus, haha hebben deze nacht geklust ja, maar twijfel aan het raakschieten :) vraag me niet waarom

@mars; ja? zoveel bloedneuzen? urrh! vond het echt vies, ineens 'drup drup' op m'n bureau. Gelukkig snel over

oh nog iets leuk,
    25juni komen er studenten maatschappijleer van amsterdam bij ons op bezoek op Hogeschool Gent, wij zijn eerder dit jaar al bij hun geweest! Was echt gezellig, vind het zo tof dat ze ook even naar hier komen! Gaan kletsen over school, politiek en lekker gaan eten : ) kijk er naar uit!

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maak je een banner van deze site? Misschien eens een andere proberen??

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Het vlindertje naast je naam betekent dat men online is.

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Setti, dat had ik ook wanneer ik een ander font importeerde. Je kunt alleen het lettertype van hier gebruiken. Ik wilde mijn FF kleiner hebben onder mijn banner maar is me nog niet gelukt.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Ik zat me idd net af te vragen wat dat vlindertje betekend. Maar dat zie je dus alleen als iemand een bericht plaatst en bij t vorige forum zag je onderaan gewoon wie er was, ook als ze geen berichtje plaatste. Ach ja, t zal wel weer gewoon wennen zijn...

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

EDIT: Het vlindertje naast je naam is niet dat je online bent maar als je erop gaat staan dan verteld het je ofdat diegene online is....

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik denk wel dat je gelijk hebt Kris aangezien hij niet naast mijn naam staat en ik heb die optie uit staan dat men kan zien dat ik online ben.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, ik zie t inderdaad

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Even checken, heb de optie nu aangezet, vindt dat vlindertje wel heel erg lief haha.

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jaaah nu heb ik ook een vlindertje:D
    Wil overigens niet altijd zeggen dat ik er ook ben, heb zp eigenlijk bijna de hele dag open staan, ook als ik er niet achter zit.

Deel Deze Pagina