Ik heb kans op enkele uren, ja, maar nog niks zeker. Ergens zou het me wel deugd doen om redelijk veel tijd aan m'n moeder te kunnen spenderen dus met enkele uren werk ben ik al tevreden. Ik krijg m'n diploma pas in september omdat mijn eindwerk niet voldoende uitgewerkt was (ja wat wil je in deze situatie) maar vind het niet erg hoor, werk ik er rustig wat aan in de tuin, zonnetje, no stress liefs!
@ Lady, krijg je geen extra tijd dan ivm thuis? Ach ja nu heb je meer tijd voor de moeder en meer tijd om te klussen of moet je vriend wel iedere dag werken? Of zit hij ook nog op school weet het even niet meer.
Neen, daar zijn ze heel strikt in; deadline voor iedereen gelijk. Ja idd , nu kan ik het eindelijk wat rustiger aan doen, jee, werd tijd hoor, ik heb 2 weken lang elke nacht max 4 uren geslapen, was echt zombie-materiaal de laatste dagen, vandaag lekker ingehaald Vriend werkt al van z'n 19de, maar klussen lukt wel hoor... enkel deze ronde denk ik dat we het verprutst hebben; ga niet in detail treden maar zaad is ergens beland waar het niet hoorde (lol) hahah.. ahja, no problem. liefs
Maar je hebt vandaag toch je vruchtbaarste dag dus hup aan de klus. (Nee want dan heb ik niemand meer om mee te kletsen)
nou zeg ik krijg t niet voor elkaar ik krijg steeds deze foutmelding: BB code font is not allowed. BB code size is not allowed.
@ Bloedneus , ik heb meerdere keren per week een bloedneus. Al sinds ik vroeger een bal op me neus heb gehad
Daar was ik ook al naar opzoek. He dames ik ga afsluiten we krijgen zo de vrienden op visite voor de verjaardag van mijn vriend. Kan nu echt zeggen dat ik ongi ben jeetje, schaam mezelf, ben niet te genieten vandaag. Arm ventje.
@suus, haha hebben deze nacht geklust ja, maar twijfel aan het raakschieten vraag me niet waarom @mars; ja? zoveel bloedneuzen? urrh! vond het echt vies, ineens 'drup drup' op m'n bureau. Gelukkig snel over oh nog iets leuk, 25juni komen er studenten maatschappijleer van amsterdam bij ons op bezoek op Hogeschool Gent, wij zijn eerder dit jaar al bij hun geweest! Was echt gezellig, vind het zo tof dat ze ook even naar hier komen! Gaan kletsen over school, politiek en lekker gaan eten : ) kijk er naar uit!
Setti, dat had ik ook wanneer ik een ander font importeerde. Je kunt alleen het lettertype van hier gebruiken. Ik wilde mijn FF kleiner hebben onder mijn banner maar is me nog niet gelukt.
@ Kris: Ik zat me idd net af te vragen wat dat vlindertje betekend. Maar dat zie je dus alleen als iemand een bericht plaatst en bij t vorige forum zag je onderaan gewoon wie er was, ook als ze geen berichtje plaatste. Ach ja, t zal wel weer gewoon wennen zijn...
EDIT: Het vlindertje naast je naam is niet dat je online bent maar als je erop gaat staan dan verteld het je ofdat diegene online is....
Ik denk wel dat je gelijk hebt Kris aangezien hij niet naast mijn naam staat en ik heb die optie uit staan dat men kan zien dat ik online ben.
Jaaah nu heb ik ook een vlindertje Wil overigens niet altijd zeggen dat ik er ook ben, heb zp eigenlijk bijna de hele dag open staan, ook als ik er niet achter zit.