Pff dat weet ik zo niet, zal wel leuk zijn hoe meer zielen hoe meer ROZE hoop ik. Ga even eten, ben zo terug
Hopelijk 5x ROZE!!! Ga nog niets tegen vriendlief zeggen Lekker vroeg ff "naar toilet" moet dan wel ff de test daar ergens in de buurt leggen, nu ligt die in mn nachtkastje! En dan merkt ie het
Oh... ok Ik volg niet, kijk gewoon af en toe voor de lol. Planckaerts vind ik leuker kijken... maar ook dat volg ik niet. Ik volg eigenlijk niks
Ik ga door! Moet nog super veel doen! Heb anders weer ruzie met mn vent en dan moet'k weer janken Haha. Doeiii
Ruzie met je vent als je niks in huis doet ??? Daar hoef die van mij niet mee aan te komen, want dan kan hij het zelf doen haha !!
@ rapoenzel, ja, ze leven allen samen op een berg ergens in Wallonië... hahah, vooral leuk om te zien wat ze telkens uitvreten. Gelukkig gaat het niet zo vaak over wielrennen Hebben ook een gezellig nest kleine kindertjes daar !
Ja idd! En met rozenblaadjes "papa" op zijn plaats maken, op tafel En daar de test & rompers bij mss? Nu nog hopen op 2 strepen...
@Lady: Ik heb het inderdaad een paar keer gezien. Ik vind het altijd geweldig om te zien hoe die mensen leven. Ja, ik ben gek hihi !!
Ja maar ik werk niet he, zit hele dag thuis (te laptoppen ) En kan mezelf niet van dat ding afhouden. En als hij dan thuiskomt van het werk , heb ik niets anders gedaan dan lang in mn bed gelegen en gelaptopt... Snapje. Moest ik hem zijn kwas al lang gebarsten... Heb toch nog geluk met mn vent Mag wel niet te lang duren anders gaat hij ook flippen! Dus ga maar snel wat doen nu! Doeiii