Rapoenzel als ik me morgenvroeg kan inhouden wil ik vrijdagmorgen testen, dan zou hij toch echt al sneller zichtbaar en duidelijker moeten zijn toch??? Als ik cyclus van vorige maand aanhoudt ben ik vandaag 1 dag overtijd, als ik 14 dagen na ei moet rekenen zou ik ongeveer zaterdag ongi moeten worden, maar zou eerder kunnen heb hier namenlijk geen zekerheid over, maar is puur gevoelsmatig. Mentruatiekalender heeft mijn ei overigens op dag 13 berekent??? Dan zou morgen 14 dpo zijn. Begrijp je hoe gek ik mezelf maak??? hahaha snap er geen bal meer van.
Ik wacht tot zondag met testen, als ik het red Heb pijnlijke borsten (zijkanten), gevoelige tepels, af en toe lichte hoofdpijn, gezeur onderin.... genoeg kwaaltjes, dus we wachten nog even af !
Ja, dan zou ie vrijdag wel donkerder moeten zijn ! Dat gek maken ken ik pfff.... Daarom ga ik ook nooit zitten tellen, ik wacht het wel af.
Zou het liefst nu de plee oprennen haha, maar nu zal het nog niet zoveel verschil uitmaken he? Ik ga me echt inhouden, nu weer zo'n wazig ding en ik ben helemaal doorgedraaid haha
Hey Angel, ik merk bij jou nog enige twijfel. Dus je gaat van de week nog even een test wagen. Moet toch wel goed gaan zou je zeggen. Je had toch al een lichte streep. Nou dan knalt hij er nu wel af hoor. Met mij goed, hoop dat het gauw vier uur is. Ben erg benieuwd naar de uitslagen en of er met een behandeling gestart kan worden en wat de prognose is.
Ja ben erg onzeker, terwijl ik er onderhand wel van overtuigd ben, maarja the mind of a woman.......is a mess Vrijdagmorgen testen en dan knal ik zo naar de andere kant van het scherm haha. Kan me voorstellen dat je het liefst de tijd vooruit zet.....hoop van harte dat de uitslag goed is en dat er een "plan van aanpak" gemaakt kan worden. weet even niet hoe ik het beter omschrijven kan, hopelijk begrijp je hoe ik het bedoel???