Toch nog even terug de laptop opgezet... Om dit te zeggen: Ben net naar toilet geweest. Heb bruinverlies opeens :s Het liep er gewoon uit! Heb er maar een stop ingeduwd... Benieuwd hoe lang het zal duren en of het veel is. Maar aangezien het echt eruit drupte veronderstel ik veel. Het was wel vrij waterachtig! Hoop niet dat het ongi wordt zaterdag
Het is trouwens heerlijk weer hier. Zit ff achter een bak tomatensoep, hmmmm lekker soppen met een broodje.
Tnx Rapoenzel!! *knuf* Haha je herkent het dus wel, heb dat zo vaak dat ik met de beste bedoelingen iets zeg en dan wordt dat totaal verkeerd geïnterpreteerd, maar gelukkig doe jij dat dus niet *knuffel*
Heb normaal vanaf 5 dagen voor mn NOD bruinverlies. Dus eigenlijk had het maandag al moeten beginnen dan. Maar is anders niet zo waterachtig denk ik... Ofja.. Mss maak ik het mezelf wijs.
Aaaahh meisje nee toch he *doet een duivels wegwezen dansje om meisje heen!!* Positief blijven het kan nog steeds hoor. Pas zodra er helder bloed is denken aan de volgende ronde hoor!! Maris hier ook heerlijk weer, kids mogen van mij niet achter de nintendo maar "moeten" buiten spelen, morgen zou het weer slecht worden dus dat ze er nu maar even van gaan genieten. Zijn ze niet blij mee maar dat maakt me niks uit, veel te mooi om binnen achter spelletjes te zitten.
Mja idd, geen bloed is moed he? Hoop nog stiekem op een vaderdagkado! Maar vrees er voor... Mn lijf heeft me weer goed voor de gek gehouden...
Dames ik ga weer afsluiten, mijn kleine mannetje verzorgen en naar bed brengen en dan zelf een uurtje op de bank, ben helemaal op Kom straks nog even kijken Laterzzzz
Haha, ja je hebt helemaal gelijk. Lekker gezond buiten spelen en als ze morgen toch regen willen hebben dan kunnen ze dan wel weer binnen zijn. Zou ik ook gedaan hebben. Ik ga even weg, moet nog ff cadeau voor mijn vriendin halen die is jarig en is net verhuisd met haar vriend. Dus wou even wat leuks voor in haar nieuwe huis kopen. En moet voor 4 uur dan weer thuis zijn natuurlijk.
Ik ga zo even onze kleine man wakker maken. Heb met mijn zusje en haar kids afgesproken om even lekker naar de grote speeltuin te gaan !
Doeg Angel, rustig aan Meis. Bij mij ook altijd gelijk knalrood. De laatste paar dagen vaak bruin.(ieeeuw)
Dankje! Ben er nu weer terug vandoor! Tot morgen! Hopelijk met mss beter nieuws.... Maar denk het niet!