Zo daar ben ik weer. Leuk cadeau voor mijn vriendin gekocht. Een zwarte hoge vaas met grijs barok met een witte orchidee erin. Weet niet of het leuk klinkt maar ziet er wel leuk uit. Haha Heitje een Anorexiabeen maar wat lekker dat je weer een beetje met je ene been getraind hebt.
Ja ik bedoelde ook dat je pijnlijke boobies misschien op komst zijn! Want zoals je eitje nu ronddobbert... zie het al helemaal voor me! Hopelijk heeft het goede grijphandjes!
Klinkt als een leuk cadeau Maris! Nog maar een uurtje! (en dan moeten ze wel meteen om 4 uur bellen vind ik...)
hey..ik kom weer ff terug...gyn dacht dat ei al geweest was en ik ook eigenlijk dus word mijn NOD verschoven...29 juni! Blijf hier ff hangen dus..maar blijf ook in Juli whahah neem geen risico...kijk eigenlijk meer uit naar die in Juli...dat is makkelijker voor me gevoel.... Magk dus weer op 29 jui??? Groetjes, Miranda
Oeh spannend Miranda. Ja Heitje dat vind ik nou ook, zul je zien dat ze op het laatste moment bellen, of helemaal niet, zijn ze me vergeten. Zit ik hier te nagels bijten
Goedemiddag allemaal! Zijn er nog nieuwe zwangeren bij gekomen? Groetjes ohja niet vergeten alstublieft! HCGHCGHCGHCGHCG
Ik vind het raar dat ze bellen en niet persoonlijk je te woord staan. Mijn lief zei, dan valt het vast wel mee als ze het per telefoon doen, als er serieuze zaken waren had je moeten komen. Hoop dat ie gelijk heeft.
nou euhm...spannend niet echt...want deze ronde word het niets...tis gewoon wachten op ongi want we hebben door ziek meisje thuis en drukte geen tijd gehad om te klussen hwhahaha... Maar wel spannend in de zin van had de gyn gelijk en wat zullen maandag mijn bloedwaardes zijn...wel een ei of geen ei...dat is belangrijker en spannender voor mij! Groetjs, Miranda
Hoi Meiden, @ ego: AU!!! Mijn boobs doen zo'n zeer!!! Ik kan bijna niet meer fatsoenlijk lopen....Liep vandaag in de klas steeds: stap (AU), stap (AU).....Die kids zaten me toch raar aan te kijken......Vanochtend wilde vriendlief me een knuffel geven, heb nog nooit zo hard gegilt.......AU!!! Verder enorm rommelende darmen, plas me een ongeluk en ik ben zo moe..........
Daar zat ik nou net aan te denken! Het zou raar zijn als je slecht nieuws per telefoon krijgt! Je hebt dus bericht gehad dat ze je belden en niet bij het onderzoek meteen die belafspraak gemaakt? Ik duim voor je meid!! *duimerdeduim* Zon is hier echt weg...bij jullie ook??
Oh OK, dat wist ik niet. Is je meisje weer aan de beterende hand? Nou ben benieuwd, hoop dat de uitslagen goed zijn Dank je wel Knorr, heb gewoon hoofdpijn van de spanning
een belafspraak? Ja krijg je uitslagen? Want ik moest voor uitslagen vandaag wel komen...maar volgende week vrijdag dus weer niet heb een belafspraak moeten maken... Wat krijg je te horen maris? En meisje is weer goed hoor, had last van tandjes...koorts en rode pukkeltjes over haar lichaam...gewoon algehele malaise en niet lekker voelen was het...mocht haar niet loslaten want dan ging ze tekeer dus wou altijd bij ons zijn.. Groetjes, Miranda
Knor zeg... ik begrijp echt niet dat je niet test... je bent 5 dagen overtijd?! AaaRRGH... maarja, ik vergeef het je, de logica van zwangere dames is immers vaak onbegrijpelijk
Ik ben voor het laatst geweest een maand geleden ongeveer met een inwendige echo om te kijken of mijn ei gesprongen was en toen moest ik paar dagen daarna nog komen te bloedprikken. Ze vertelden dat alle patienten waarvan de uitslagen van binnen waren werden besproken in hun gyn.team. En als dat was geweest ik een oproep zou krijgen, voor alle uitslagen en evt behandeling.
ja klinkt ongeveer zelfde als bij mij maris...ik moest nu om echo te doen en uitslag van bloedwaardes zouden worden besproeken weer en die kreeg ik via telefoon en daarna werd er ook besproken wat er verder moest gebeuren... Groetjes, Miranda
Ik heb de afspraak niet zelf gemaakt. Kreeg een brief thuis dat ik vandaag tussen 4 en 5 gebeld werd. Ik krijg de uitslagen van mijn vriend en mijn bloedonderzoek, uitslag zaadonderzoek, uitslag samenlevingstest. Ben voornamelijk benieuwd naar het zaad. Oh bah, ja daar kunnen ze goed last van hebben. Mijn vriendin zit er nu mee met haar zoontje. Nou gelukkig dat ze weer klaar is. Kunnen jullie weer verder
Weet het, maar had zondag nega-test.......Morgen zit ik op de dag van mijn langste cyclus, heb vrijdag een dagje vrij.......dus dan echt echt overtijd..........Ben al zo vaak teleurgesteld......Als ik posi test wil ik ook een mega posi test........!
Ik word echt gek. Vandaag of morgen moet ik ongi worden. Af en toe krampen en nu al een paar keer dat ik echt dacht dat ik ongi geworden was. Maar dan bleek ik gewoon leeggelopen te zijn met witte dunne afscheiding....???!!??? Kent iemand dit?