Wat een sukkels, ze zouden je toch niet vergeten zijn? Dan schold ik ze morgen toch een partijtje verrot. Snappen die mensen dan niet dat je in spanning zit en dat je niet zo met de gevoelens van anderen kan sollen? Ik zal wel ff roepen mss horen ze datmaakt megafoon met haar handen) Hé Mensen, als de wiedeweerga Maris belllen en wel NU!
Meestal zijn ziekenhuis in de middag al niet meer te bereiken en kun je ze maar tot een bepaalde tijd bellen.
Blijf ademen........ Maar idd, jij moet je aan de afspraken houden, dus hun ook!!! Morgenvroeg meteen bellen meid.....Beetje jammer dat je nu weer een avond en nacht in spanning zit.......Rot-ziekenhuis........*knorretje baalt met maris mee*
Jezus dat kan toch niet? Kan je niet naar de receptie bellen en eisen dat je een van die mensen te spreken krijgt??
Is toch echt om razend kwaad van te worden? Kom vaak in ziekenhuizen de laatste tijd door toestand van m'n moeder en oooo jee, er is wat grondig mis met de mentaliteit van "zorgverleners" (sorry als ik hiermee veralgemeen maar kom zeg!)
Ze zat nog met een koppel in gesprek en zei meestal wordt het later dan 5 uur bel je zo terug. Nou dan denk ik laat ze dan op de brief zetten na 5 uur wordt u gebeld
Dus ik wordt zo gebeld, zat zo wat te huilen voor te telefoon. Als ik boos ben moet ik altijd huilen.
Oh oke fjoe, krijg je toch nog vandaag antwoord! Is in ieder geval beter dan er zelf morgen weer achteraan te moeten!
@ maris: Wat goed dat je gebeld hebt......nu weet je iig dat je nog bericht krijg vanaaf.....Dus van woede-stand af, terug naar de zenuwen-stand.
@ Mariska, heb ik ook... boos zijn... en huilen. Ventlief zegt het heel vervelend te vinden... want àls we dan eens een ruzietje hebben begin ik te huilen en kan ie niet meer boos zijn hahah!
Ik ken het Maris, dat huilen als je boos bent...heb vaak genoeg met CZ jankend aan de telefoon gezeten omdat ik weer es gezeik met die verzekering had, argh zo frusty! Ik hoop dat het verlossende telefoontje nu heel dichtbij is! Probeer nog ff afleiding te zoeken! Spelletje patience??
@ MAris..... succes met wachten zeg. Vervelend he dat artsen soms vergeten hoe ontzettend belangrijk het voor de andere kant is om op tijd bericht te krijgen. Hier een teken van leven. Nog steeds geen ongi en banner is op langste cyclus. Test was nega. Nu ga ik echt niet meer testen voor zondag.......VADERDAG