NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ maris:
    We duimen allemaal voor je meid.......Komt helemaal goed!!!

Straks het goede nieuws vertellen aan je vent, en dan sleur je hem meteen mee naar boven (of andere plek)............meteen werken die handel.......hihi

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Vertel? :) zo leuk

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    heheh Mariska.. er bestaan vast middeltjes en theorieën.
    Heb onlangs een docu gezien op canvas;
    Mannen met potentieproblemen moesten als experiment elke dag keiveel look eten.
    Kort gezegd; sommigen konden geen erectie krijgen maar na afloop van het experiment wel weer!
    (heeft nu weinig met zaad te maken maar bon, is voorbeeld he)
    Ben er zelf rotsvast van overtuigd dat bepaalde voedingsmiddelen echt wel gunstige effecten kunnen hebben.
    Nieuwe stof tot googelen? :)

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
  6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Mannetje kwam net thuis dus die heb ik even ingelicht. Hij is een beetje down nu. Hij had er wel rekening mee gehouden, maar de uitslag valt hem wel tegen.

Ok, look. Nou zal het onthouden. Hij gaat in ieder geval nu ook aan de vitaminetabletten. dat wou hij eerder niet.

Die cumbetter, ik weet het niet. Wij zijn niet van die mensen die zomaar wat slikken. Dan als de dr bijvoorbeeld voorschrijft.

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Ik ga nu even bijkomen, even eten koken. Kom zo nog wel ff weer.

Dank jullie voor al jullie meeleven. Echt super.

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ben 2 uurtjes sporten, toedeloe !!!!!

9. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    He Hallo,

ben ik weer, allenig met met mijn bordje en de laptop.

@ 100 jaar terug. Ik heb het er wel eens met mijn moeder over gehad en die heeft het dan over 26 jaar terug. (toen ze zwanger was van mij) en zij zei ook. We hadden geen testen. Als je al eens 2 keer de ongi had overgeslagen, ging je naar de dokter van het zou wel eens zou kunnen zijn en dan kreeg je idd de kikkerproef. Weet eigenlijk niet meer wat dat was.

ff google

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik ga eten koken.....mijn lief is thuis!!!

Fijne avond nog.....
    Morgen weer roze!!!

Liefs Knorretje

11. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    gevonden

Bij de kikkerproef werd urine van de proefpersoon bij een kikker ingespoten, waarna bij zwangerschap de bloedplaatjes in de kikker een paar dagen later onder invloed van hormonen in de urine van vorm ging veranderen. Door onderzoek van het zwemvlies van het proefdier door middel van een microscoop kon dit worden vastgesteld.

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    huh? ojee... arme kikkers!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ben ik weer ff!
    Maris: nou jullie weten in ieder geval al heel veel meer dan daarvoor! Ik hoop zo voor jullie dat de verminderde beweeglijkheid van die zaadjes lag aan het feit dat je mannetje veel rookte en misschien minder gezond leefde verder dan dat ie nu doet! Wel jammer dat er dan weer 2.5 maand tussen moet zitten :( Zucht, daar dus weer op wachten!
    Tenzij...er een paar snelle zwemmertjes deze maand eindelijk je eitje weten te vinden!! Goh zou dat ff mooi zijn...niet opgeven he dat het de komende maanden ook niet lukt! Het is niet zo dat er geen activiteit was dus dat is in ieder geval iets positiefs! En verder zijn jullie helemaal gezond, ook heel belangrijk! :)
    Vanavond aan de klus toch want je had je eitje nog niet gehad he!

14. bink1976

bink1976 Actief lid

Apr 20, 2009
    478
    0
    0
    jeetje wat en spanning hier allemaal, net ff een uurtje bezig geweest om alles terug te lezen..

@rapoenzel: jij hebt xoveel posi klachtjes, het kan toch niet waar zijn dat je echt ongi wordt??Ik blijf voor je duimen dat het niet zo is!

@knorretje: bij jou is het ook erg spannend hoor, hoop dat jij ook vrijdag posi test!

@zondag: ook ik ga zondag testen als ik nog niet ongi ben geworden...Vanaf morgen zal het broekloeren worden bij mij..Morgen zou mijn nod zijn als ik de kortste cyclus zou nemen, en zaterdag als ik de langste zou hebben. Ga ook echt niet eerder dan zaterdag testen kopen anders kan ik mezelf echt niet inhouden!

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ja idd raar verhaal van die kikkers! Heet jouw moeder zo'n kikkerproef gedaan dan Chelle zodat ze wist dat ze zwanger van jou was??
    Heb er werkelijk nog nooooit van gehoord hier! Volgens mij heeft mijn moeder met mij wel een zw. test gedaan. Met mijn zus niet, die is nu bijna 30. Toen hadden ze wel al echo's toch??

16. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    ja sneu he

Nou weet ik niet zeker of het 25 jaar gelee ook nog met echte kikkers gebeurde of dat het alleen nog maar zo heette.

17. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    ja echo's heeft ze wel gehad, veelvuldig zelf want wij (mijn zusje en ik) wilde niet echt groeien. Ik was bijna 5 pond bij de geboorte en mijn zusje nog geen 4 (couveuse kindje ook)

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Hadden ze 30jaar geleden al echo's?

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    26 jaar geleden al wel, ook inwendig joehoe

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Volgens mij wel lady! Maar dan natuurlijk niet van die moderne zoals nu!

Zucht...morgen nog 9 dagen wachten... :p

Share This Page