nou Angel, dat is wel fijn van Musetta, nu maar hopen dat je snel je duidleijkheid hebt met een nieuwe test. je hebt er dadelijk 3, dus ik zou zeggen, vandaag 1, morgen 1 en zaterdag 1!
Hey Angel, Wat fijn dat ze toch een nieuwe test hebben opgestuurd. Hopelijk doet die wel wat het hoort te doen Shoppen, hmmm daar heb ik ook wel zin in haha. Misschien straks ook even met mijn kleine man op pad. Die ligt nu nog lekker te slapen. Het is een uitslaper de laatste tijd ! Ik was vroeg wakker omdat mijn man moest gaan werken pff !! Zal blij zijn als het weekend is, kan ik een daggie uitslapen.
Haar man heeft wat lastige zwemmers en daar moeten ze in augustus voor terug. Met haar was alles prima in orde. Anders moet je even wat terug lezen.
Goeiemorgen lieve meisjes! Hoe is t hier? Nog noemenswaardige dingen gebeurt. Ik vond 50 pagina's bijlezen ietsje te veel, haha, dus dat heb ik maar niet gedaan . Hier niets bijzonders. Ik heb alleen ontzettend zere bombonella's. Als ik 's morgens ga ontbijten (dan loop ik dus nog in mijn pyama) kan ik echt niet de trap ophollen, doet veels te zeer. Verder slaap ik de laatste paar nachten echt beroerd, ik wordt elke keer rond 02.00 - 02.30 uur wakker. Dat heb ik normaal nooit, ik ben echt een hele vast slaper. En als laatste heb ik behoorlijk pijn tijdens de sex. Ik had dat met mijn eisprong ook, maar dat heb ik wel vaker, maar verder heb ik t echt nooit. Nooit gehad ook. Is wel vervelend, want we konden maar 1 standje doen, de rest deed echt te zeer. Dus ja, we wachten maar weer af. xxx EDIT: Volgens mij klopt mijn banner nu weer niet. Wat irritant zeg!
Hey mariska, idd er zijn verschillende maniertjes om jullie toch van een kindje te voorzien. Ze zeggen geduld is een schone zaak. alleen in deze zaak is t wachten erg moeilijk. maar geloof me ook voor jullie komt er een wondertje. dikke knuf
Jeetje wat gaat het hier snel! @ MAris, ik zou me over de zwemmers niet zo'n zorgen maken. Er zit in elk geval beweging in!! Dat is al heel wat toch. En in augustus knallen de zwemmers alle kanten op ! Hier begint het nog steeds vreemder te worden. Banner is voor langste cyclus sinds Asherman en kortste was maandag NOD. Sinds zondag ongi krampen die elke dag verder afnemen. Dus: of Asherman is terug en bm zit weer dicht of ik ben zwanger. Twee nage testen. Gisterenavond heerlijk geklust en meestal tijdens ongi pijnen is dat niet prettig omdat bm laag zit. Nu zat bm in mijn keel zo ongeveer dus heeeeeeel hoog. zwanger??? Plan van aanpak nu: zondag niet ongi -> weer testen. IS die nega? -> maandag bellen naar gyn want dan is er iets niet goed. Ook als ik nu nog ongi wordt ga ik naar gyn want heb nog nooit 5 dagen kramp gehad voor ongi. Dus of er zit ergens iets helemaal mis (Asherman) of iets helemaal goed (februari baby) Ik heb een lichte voorkeur naar het laatste hahaha
Heb maar weer een nieuwe banner aangemaakt, want hij liep weer een dag achter. Wel irri dat ie dat elke keer doet. @ Mariska: Begrijp ik goed dat de zwemmers van je mannetje niet actief genoeg zijn? Vervelend meisje!!
@bramtimzullen we van die 'lichte' voorkeur maar een 'mega' voorkeur maken, haha! ik hoop voor je dat het een zwangerschap mag zijn. In je banner staat dat je genezen bent van Asherman, kan dat dan terugkomen?
Rapoenzel en Yootje ik ben idd heel blij dat ze dit doen hoor, hoeven ze ijn principe niet he, maar dat ze zelf ook nog eens zegt een streep=streep geeft mij weer heel veel hoop!! Ook al is hij pas een uur later gekomen dus, maarja die controlestreep was er ook pas na een uur Zal ze morgenvroeg niet optijd binnen hebben om met ochtendurine te testen, dus dan doe ik morgenvroeg 1 met kv, zaterdag met die wat ze sturen en dan bewaar ik voor mocht het nodig zijn 1 kv voor nog wat later zodat ik een mega mega streep krijg hahaha. mermaid ik zag dat mijn banner ook is blijven staan op gisteren *baler de baal*:x als het straks niet veranderd is ga ik ook maar voor een nieuwe banner, en vond deze juist zo leuk!! Bramtim van het positieve uitgaan en zondag een mooie posi test in handen houden ik ga hard voor je duimen!!! Wij zitten klaar voor school, ga even met de auto zodat ik meteen door kan rijden, ga namelijk echt niet hier in de stad daarvoor haha. Veel te veel bekenden. Moet in een andere stad nog post ophalen in onze oude winkel dus ga daar meteen, daar kennen de mensen me ook wel, maar wonen geen bekenden of bekenden van bekenden stuk veiliger haha. Ga de buggy alvast in de auto leggen e.d. spreek jullie straks weer. Weet trouwens iemand of die kv heel gevoelig zijn of dat ik die beter met ochtendurine kan doen??? Laterssss.
Ja helaas kan dat terugkomen. Dat is het vervelende van Asherman. Doordat er te goed (dankjewel gyn) gecurreteerd is na de mk van de twins, is de bm en eierstokken gaan verkleven. Je hebt dan vliezen in bm soms met bloedvaten. Dit kan terugkomen. Bij de ene vrouw zorgt het voor onvruchtbaarheid, bij de ander voor maandelijks opnieuw openmaken en bij mij is het bij twee operaties gebleven. LAatste was in september en in april ben ik 'genezen' verklaard. Genezen is tussen aanhalingstekens want ik weet niet of eileiders open zijn. Dat kun je met een hysteroscopie (camera in bm) niet zien. BM zag er prachtig en gezond uit (ik janken haha, de keren ervoor zaten er alleen vliezen) maar of de eileiders open zijn? Ik heb al mmm-hulp aangeboden gekregen maar die wilde ik nog niet. Over drie maanden mag ik terug als ik niet zwanger ben en wel ongi.
Goedemorgen allemaal. *Effe ego* Baal als een stekker. Vanmorgen opgestaan met mega ongi-krampen. Echt niet normaal meer. Kon er niet van lopen, moest echt blijven liggen. Al 3 keer een 'tampon-check' gedaan, maar nog niks te zien. Voel wel dat het vandaag gewoon gaat komen. Heb zo'n krampen, niet normaal meer! Bleeeeehhhhhh.........had nog wel zo'n positief gevoel deze keer. Word helemaal gek van m'n lijf! *Einde Ego*
Qweenie, die krampen had ik gisteravond. Dacht vanmorgen ook rood wakker te worden, maar nog helemaal niks gelukkig !
@ Qweenie: Gatver meid, balen!! @ Rapoenzel: Nog maar 3 dagen tot je NOD zie ik! Hoe schat je t in? En wanneer ging je ook alweer testen?
Mermaid, ik heb ongiekrampen, dus ik denk dat ik ongie ga worden. Zondagochtend wil ik testen, mocht ik nog niet ongie zijn, maar heb er een hard hoofd in.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik gewoon ongie ga worden Dus ik hoop dat de duivels dan snel komen, want dan kunnen we gewoon weer verder.
Ja da's waar. Heb ik ook altijd hoor. Als ik al denk te weten dat t toch niet raak is laat die verdomde ongi dan maar komen, dan kunnen we weer door.
nou nou, even geworsteld met een van onze kleine poezen. ze moest medicatie, nou voordat ik dat er eens in had!!