NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Angel, wat vervelend! Maar het kan nog steeds toch, je hebt immers wel strepen gehad. Laat je je test nog even liggen? Wat niet is, kan nog komen....

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hè wat vervelend dat de kv test nu nega is. BAH!! Wanneer is eigenlijk je NOD?

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik heb gedroomd dat ik ongi werd! :) Mja zal wss ook wel uitkomen dan :) Kan mn dromen ook vaker nog onthouden!

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx dames, het is idd vervelend, heb namelijk nog steeds het gevoel dat het wel zo is, maar ik ga me nu echt proberen in te stellen op het feit dat ik ongi wordt straks, dan valt het hopelijk niet zo heel erg tegen.

wanneer mijn NOD is...ik weet het echt niet, als ik op mijn vorige cyclus af ga ben ik nu 2 dagen overtijd, maar ik denk dat ik mijn ei pas heb gehad tussen dag 14 en dag 16 dus dan zou ik tussen vandaag en zaterdag ongi moeten worden?????

5. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Wat vervelend die onzekerheid Angel, nog even afwachten en duimen draaien dan maar?

Ik ben trouwens zo weer terug, moet even naar de tandarts, tot zo!

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ben er vandoor! Moet mn bus halen!

Tot straks misschien! Anders morgen.

Muur veel plezier bij de echo!!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Angel: Gatverdamme echt heel vervelend die onzekerheid. Ik ga voor je duimen dat de ongi toch echt wegblijft en je ook bij de kv test nog een mooie streep krijgt. KNUFFEL!

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx dames voor het duimen, ik duim met jullie mee, maar net zo hard voor jullie!! *knuf*;)

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ff banner checken, heb hem nu op 29 dagen gezet, geen idee of dat nu klopt, maar goed:(

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @angel, jeetje wat vervelend meid, maar wat niet is kan nog komen, je hebt immers een streep gehad, hopelijk test je over een paar dagen toch positief.*knuff*
    x

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooo angel: nega test van KV, balen joh! gisteren zag het er toch echt wel goed uit... hopelijk zondag dan een mooie knaltest! ik zal voor je duimen!

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nou Angel, dat s vervelend zeg! nu maar hopen dat je nod zaterdag pas is, en dat je gewoon te vroeg getest hen met kv. dan zijn die mischien een stuk gevoeliger!

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx 3kats en surf, gaat vast helemaal goed komen. Geen bloed geeft moed toch;)
    En bij mijn vorige 3 zwangerschappen had ik pas een week na NOD een posi test dus het kan nog allemaal.
    Heb in ieder geval geen vertrouwen meer in de cassette's, dat was wel zoiets wazigs.....wordt er nu nog sterretjesdol van als ik eraan denk.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt waardeloos dat die dus (vals????) positief geven! Geen aanrader dus.

*ego-berichtje*
    Ik hoop dat t hier nu eens raak is. Dit is ronde 7 en ik word ONGEDULDIG!!!!
    *einde ego*

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Geen aanrader idd, al blijkt straks dat ze toch gelijk hadden, ze maken een mens mega-onzeker met hun rariteiten!!

Ik hoop echt meis dat het voor jullie raak is *doet een zwangerschapsdansje om Mermaid heen*;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx moppie!! Nu maar hopen dat t helpt :D

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    You're welcome!! Hoop ook van harte dat het helpt:D

Heb je kwaaltjes of iets waardoor je denkt van YES het zou wel eens zo kunnen zijn???

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Jeetje jeetje wat een onzekerheid allemaal. Blijft elke maand toch weer spannend!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik weet t eigenlijk niet.

- Ik slaap erg slecht de laatste week, terwijl ik dat nooit heb;
    - Ik had gister pijn bij te vrijen, echt bij mijn baarmoedermond, heb ik ook nooit;
    - Ik heb ontzettende zere bombonella's, maar dat heb ik ook wel eens voor mijn ongi (maar niet altijd, dus daar kan ik ook geen pijl op trekken);
    - Ik heb nog geen bruine afscheiding en dat heb ik altijd een paar dagen voor mijn ongi. Ik heb trouwens sowieso niet veel afscheiding op t moment.

Dus tja, ik zou t eigenlijk niet weten.

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mermaid dat klinkt toch echt heel erg goed hoor, niet de hoop verliezen!!! Het kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ik hoop van harte voor jou dat het de goede/positieve kant op gaat;)

Kris idd en zo dobberen we weer verder en verder en verder.....:(

Deel Deze Pagina