@Surf, dat klinkt erg fijn !!! lekker dicht bij 't strand, kan je je naam eer aandoen straks @ Janis, ik duim mee dat krampen dit keer gewoon zwanger betekenen!!! duim duim duim duim duim duimduim
nee natuurlijk niet, je moet doen wat goed voelt, en wil je echt voorkomen dat het die datum wordt, is het mssn slimmer een maandje te wachten. je kan niet bepalen wanneer je wel zwanger wordt, maar je kan wel bepalen wanneer je het niet wordt. En daarin staat de keus je helemaal vrij! Luister naar je hart!
Hai meiden, Hier ben ik ook weer eens, druk druk en ik ben er op deze anier ook niet heelveel mee bezig met het zwanger raken ed. Ik heb net zoals de vorige maand een lange cyclus en het lijkt alsof ik dubbele eisprongen heb. Vorige maand was ie snel 2 keer achter elkaar laag geweest me temp en nu weer. Blijf ook veel langer pijn in me buik houden en veel rekbaar slijm. Maar op de fertility of hoe je dat ook schrijven mag...daar geven ze altijd maar 1 eisprong aan denk ik en geen 2 als je een dubbele mocht hebben. Ben ook verder bekaf door alle problemen met vorige partner. pffff!! En verder had ik wel heel mooi gedroomd...Ik droomde dat ik aan het galoperen was (zit sinds kort op paardijden en galoperen vind ik heerlijk, geeft me een vrij gevoel) en toen droomde ik verder dat me zoon en me vriend keken en ik zag toen ook ons dochtertje lachen en kraaien naar me.....Hopelijk een goed voorteken hihi!! Het was zo mooi die droom. Verder hier nog heftig nieuws? Zwangeren? Leuk nieuws? Heb nog niet alles gelezen namelijk moet zo weg. Verder zit ik op het randje met me nod....die valt nu waarschijnlijk op 1 juli. Liefs van mamatje
Ik kan eindelijk iets van de daken schreeuwen.. Alsof ik daarom zo'n bad morning heb gehad alsof ik het voelde aankomen terwijl ik niet meer krampjes of symptomen heb.. maar... IK BEN ONGI!!!! Net echt een potje zitten janken en iedereeen zitten bedanken dat ik ongi mocht worden.. gelukkig was ik alleen anders zat ik nu vast ergens in een inrichting.. maar ben echt zoooooo blij... dank jullie wel lieve meiden voor jullie steun, lieve woorden en raad pff wat een opluchting.. zo dit hoofdstuk is afgesloten en eindelijk mag ik weer een "echte" banner!! Zou iemand mij van 16 juni naar 18 juni willen verplaatsen op de lijst en rood maken? dan ga ik nu officieel naar juli!! pfff jeetje ik ben zoooooo blij!!!!!! Heel veel succes meiden hier, ik zal in juli meer aanwezig zijn omdat ik dan echt kan meedoen! En ik hoop jullie dan ook allemaal niet meer in juli te zien!! *hug*
@Angel: De uitgerekende datum zegt natuurlijk niet veel lieverd, goede kans dat je kind dan ervoor of erna geboren wordt. Evengoed is het jouw keus *knuffel!* @Kris: *KNUFFEL DE KNUFFEL!* @theLady: *Geeft haar een zakje ijs aan*. Alsjeblieft
Angel, je moet idd doen wat je hart je ingeeft, als het voor jouzelf te zwaar is, vermijden en er anders voor gaan.
@ mamatje; 2 eitjes? Jij vruchtbaar mokkel! Wel miss beter dat je het druk hebt... voor je't weet ben je opnieuw zwanger dan! liefs!
Tnx dames, ik weet echt niet wat goed voelt in deze. 18 Maart is een dag vol verdriet, iedereen is dan bij mijn tante dus de verjaardag voor de kleine hier zou dan niet echt heel bijzonder zijn. Het idee voelt wel heel bijzonder want ik weet dat hij echt heel veel rondom ons is, zeker bij mijn zoontje. Pfff zo moeilijk!! En tot overmaat van ramp.....hoelang geleden heb ik die kv test gedaan???? Anderhalf uur geleden?? Komt daar echt nooit een indrooglijntje????? Want nu staat er toch echt een minimaal streepje hoor???? Ik weet echt niet meer wat ik geloven kan of niet??? Zit maar weer eens te janken wordt van het ene gevoel in het andere gegooid, draai op volle toeren hier
ooooo elegance: wat fijn voor je!! je kan een nieuwe ronde beginnen! en deze ronde wordt gewoon een succesronde, ik voel het! heel veel succes en ik hoop dat je over 4 weken een prachtige positest in je handen hebt! ik moet eigenlijk ook naar juli, dus mssn kom ik daar ook al af en toe kletsen...
Ga je testje halen?????? Meid als je testdrang hebt gewoon doen, anders maak je je zelf ( en anders doen anderen dat wel voor je) helemaal gek! En dat kan nooit goed zijn.
Jaaa ik denk dat het er 2 zijn geweest..kijk maar naar me tempstaatje. Vorige maand had ik dat ook al. Was ook wel een mooie droom heh!! Angel heb je geen foto ervan?? Elegance, Ben blij voor je meid!!