@setti: Gaat goed komen. Ik zie dat naliey je voor Juni heeft gependeld. Deed ze bij mij ook en dat kwam uit!
Setti, weet je wat? ik doe met je mee... we gaan gelijk op, ik moet ook nog 5 dagen. En ik zal ook pas testen moest ik eventueel 3 dagen overtijd gaan! OK? Deal? Flink zijn he!?
@mamatje77: Gebruikersinstellingen, onder Handtekening @Angel: Streep is streep! @surf: Welcome back Je moet alvast je Engels oefenen he?
Dames, ik ga jullie voor vandaag verlaten, heb nog heel veel werk te doen, en anders zit ik alleen hier te kijken en komt er niks klaar vandaag. Werk ze en prettige dag. Groetjes Janis
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim *Loesje duimt voor iedereen die vlak voor haar NOD zit*
Meiden, ik ga pleite, ben moe! Moet ook alvast wat slapen vóórdat ik straks om 03:00 wakker word en niet meer kan indutten Tot morgen lieverds!
Slaap lekker Leeuwtje!!! Hoop dat je de nacht door kunt slapen!! Surf, je kan dan 's nachts met Leeuwtje kleppen haha die is er ook als wij gaan slapen
ja engels, dat moet ik inderdaad oefenen... tis best ver weggezakt moet ik zeggen. Op zich is mijn passieve woordenschat wel goed, maar actief, hmm, dat moet nog even worden bijgespijkerd... maar goed, dat gaat hard genoeg als ik daar zit denk ik... en nu praat ik af en toe engels met mn vriend haha hij praat de hele dag op zn werk ook engels, dus hij zit er goed in (al bijna 2 jaar), maar ik moet nog een beetje wennen, maar komt goed hoor. op de universiteit lukte het tenslotte ook....
@ Setti, ok, gezellig!! *schud hand* Volhouden he meis @ mamatje... wat een raar kaartje idd... zou bijna denken dat je gisteren je ei had... hmmm weet niet?!