NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Loes,
    Echo, nee pas vanmiddag. Ben bij fisio geweest. Heb toch een fractuur in mijn sleutelbeen, volgens hem. Hij kon m voelen...
    Moet rust houden met rechter arm. Lastig als je rechts bent.

Voor diegene die niet weten wat er gebeurd is... Ik ben de dag dat ik er achter kwam met de motor omgekegeld. En dus ongelukkig terecht gekomen. Eerst werd er gezegd sleutelbeen uit de kom en nu blijkt er toch een factuur te zijn. auwa enzow

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    muurtje spannend meid!! komt vast helemaal goed!! je ziet straks een prachtig kloppend hartje!

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Surf is going to the USA for three months..... Close to the beach! I wanna go tooooooo

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Zonder, witte hard geworden zacht, klontjes?

Dan ja, dan heb ik er ervaring mee... Dat had ik voor dat ik ontdekte dat ik zwanger was... Normaal had ik nl altijd afscheiding met witte klontjes erin. LEkker onsmakelijk... sorry. hihi

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @muurtje: ik ga voor 3 maanden naar LA, vriendje moet daar werken en wij gaan lekker mee!

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @ nadeke, ik heb ook witte melkachtige afscheiding na m'n ei... kan beide kanten op denk ik.
    Nu wel wat minder dan anders.

@ mamatje; de pijn is bij iedereen anders.
    Sommigen voelen pijn wanneer het springt, anderen een beetje later, anderen een dag ervoor.
    Dus daar kan je niet echt op afgaan.
    Over je temp; wanneer je temp stijgt is je ei al geweest, dus eigenlijk kan je met tempen enkel achteraf zien wanneer je ei sprong.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Oh wow SURF! Wat gaaf de You states nichtes... hihi (En mijn Engels dan???)
    Cool! Wat ga je daar doen? Neem aan dat mannetje mee gaat?

EDIT: gezien hier boven. Gaaf joh!

8. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    @ Muur: Aha! Heel lastig, sterkte!

@ Kris: we moeten ze niet allemaal naar feb sturen, dan zitten wij met z'n 2en in maart, wordt op een end ook zo saai!!

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mamatje: volgens mij springt je ei de dag voordat je temp omhoog gaat... (dacht ik tenminste) Meestal (bij mij) heb ik buikpijn en dan wanneer de buikpijn over is , is je ei gesprongen, want dat is zeg maar de spanning in je eierstok, en als je eitje gesprongen is valt die spanning weg en heb je geen buikpijn meer...

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    ach ja wacht het gewoon maar weer af heh, al is me cyclus nu weer langer grrrr

11. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    loesje, tis mijn plan om in maart te komen, feb haal ik niet meer, moet nog mn ei zoeken..., maar zit nog hcg in mn lijf, dus duurt nog even denk ik...

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Ik heb steeds pijn op de dag zelf, deze keer was het rond de middag, uurtje of 2 pijn, beetje krom lopen en daarna was het over.
    Precies dag erna ging m'n temp omhoog... dus wel duidelijk.

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Loes, boeiend! Laten ze maar allemaal in Feb bevallen! Dan mogen ze vlak voor de lente/zomer weer aan het werk. Wij daarintegen zitten dan nog lekker op het terras te genieten van een drankje.
    Deal?

14. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    @ mamatje: je temp stijgt nadat je ei is gesprongen. En ei-pijn is meestal ook daarna, las ik net op deze site, maar is in praktijk bij iedereen verschillend, als ik het hier zo hoor...

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Surf, schuif aan schuif aan. Maart gaat een mooie maand worden.

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    huh kreeg net bericht dat het forum tijdelijk gesloten was door werkzaamheden en nu inene niet meer....dat is vreemd...

Dus tijdens de pijn moet ik eigenlijk ook nog aan de klus hihi. Het vreemde is wel dat mijn vruchtbare slijm dan al weer over is.
    Bij mij is het eigenlijk zo:
    Paar dagen vruchtbaar slijm en dan wanneer ik mijn tempdaling krijg ook nog een beetje vruchtbaar slijm en begint gelijk de ovupijn. Wanneer me temp weer stijgende is dan na 1 of 2 dagen is de ovupijn ook weg.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Angel

Nu is het dus nodig om heel veel afleidende leuke dingen te gaan doen. Met jan en alleman. Niet na denken! *KNUF!!*

Het is sowieso een wonder toch dat je nu al iets ziet... ook al is het na 1,5 uur.... hihi
    Normaal had je toch pas 1 wk na je nod een duidelijk streepje...

18. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Oooooo!! Kris! Jij hebt er goed over nagedacht, wij gaan samen met Surf op het terras zitten! Maxi-cosi's ernaast.... Goed vooruitzicht, deal dus!!

19. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Iemand die mijn banner heeft gevonden? Ik zie hem zelf niet meer.:(

EDIT: Nu is ie er weer, snap er nix van, ik kreeg die melding van onderhoud trouwens net ook

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Ik zie'm Loesje!

day 14 of 31. 5 days until ovulation

Share This Page