Niks daarvan, niks ongesteld. Jij bent gewoon ZWANGER!!!!!!! En verder is daar geen discussie over mogelijk!punt uit! hihihi ben ik nu te streng?? xxx en big hug sjaantje
ja ons huisje staat te koop!! wil alleen nog niet zo vlotten..we hebben een masoinette, super leuk voor beginners of iemand alleen, maarja met de wens voor gezinsuitbreiding willen we toch wel naar een eengezinswoning
Hopen dan dat het open huis iets oplever! Zal daarvoor dan ook duimen, ben nou toch al zo lekker bezig met duimen! Staat het al lang te koop?
Even snel in m'n pauze. Heb niks bijgelezen hoor....sorry.... Hier nog geen rood te bekennen. De hevige kramp van vanmorgen is nu verdwenen. Van mij mag dat ook wegblijven hoor!!! Rapoenzel, ik hoop dat jouw krampen ook stoppen! Geen rood nog hoop ik?
Heey queeny, Had jij nietal getest? Ja,ik hou het niet zo bij met lezen ( schaam) Ik ga voor je duimen! knuf sjaantje
suc-6 morgen sprintertje en beterschap!!! zo werd ik net ff bruut van de site gegooid. de site was ineens niet toegankelijk meer
ow weet iemand hoelaat muurtje haar echo heeft? Ben erg benieuwd. Moet al een tijd aan haar denken. @ muurtje : denk aan je, duim voor je en natuurlijk hoor jij straks het mooie geluid van een kloppend hartje. xxx sjaantje
oh spannend setti nog even met de voetjes aan de vloer!!!! ik ben geen cent waard de laatste dagen, heb nergens zin bah..denk dat ik te veel slaap daar wordt ik een beetje sloom van.. dus morgen gewoon de wekker zetten en dan eruit als ie gaat 8)
Sjaantje, Zp doet de hele ochtend al een beetje gek, dus verbaas je niet. We moeten er maar mee leren leven, denk ik..