NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    geeft niet dan zie je t frummeltje een keer vaker. leuk toch?????? dat is al over 2 weken.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieverd,s ik heb de echo in mijn album gezet. 2x dezelfde echo maar dus 2 foto's ervan. Omdat je t zo slecht kan zien. Net als die vorige trouwens...
    Tussen de 2 pennestreepjes zit t frummeltje

KUS!

En idd over twee wk weer. blijkbaar. Super cool! ben blij!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ Muurtje... hé leuk meid.. wat goed dat je't hartje kon zien en dat de frummel al 8mm is!
    Blij voor je!

liefs

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Muurtje, super zeg !!!!

6. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hoi iedereen,

even een update!

16 juni een vage positieve test in handen, hele vage test.
    17 juni met ochtendurine getest en het was negatief.
    vandaag 18 juni mijn nod, maar nog geen menstruatie. Kan nog komen natuurlijk.
    Voel me wel lichtelijk duizelig en wat dromerig.

Hoe gaat het met jullie?

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He msny...
    Wat raar en vervelend die testen... zit je nu erg met twijfels of denk je dat de duivels toch op komst zijn?
    Hoe voel je je?

Hier alles ok... spannend wachten, *nog 5 dagen* ;)

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Zo even een lekker tukkie gedaan op de bank.
    Nog steeds niet rood, dus er is nog hoop ;)

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik kom hier af en toe een keer kijken schrijf ook mee in topic miskraam en kan het niet allebei volgen, jullie kletsen teveel hier ;)

Muurtje een geweldige echo en je frummel groeit goed:), helemaal top toch! Fijn dat het goed gaat.

Rapoenzel voor jou ook een spannende tijd nu, wat denk jezelf heb je een goed voorgevoel?

mnsy voor jou helemaal spannend, nu ik had de vorige keer 3 dagen na mijn nod pas een posi test dus er is nog hoop hoor!

Nou zelf nog een week tegaan pff op de wachtbank, mijn gevoel is wel posi moet ik zeggen, ik voel van allerlei dingen die ik de vorige keer ook voelde dus spannend en rustig afwachten maar geduld moeten we hebben.

Alle meiden die inmiddels zwanger zijn gefeliciteerd!!! en de ongi meiden zwaar balen en vol goede moed naar de volgende ronde. Ik ga nu eerst even weer wat bijlezen.

Liefs

10. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    thelady: Nou, die testen durf ik niet meer te kopen haha. Ik had vanmorgen wel wat menstruatiekrampjes, maar die zijn al een tijdje weg. Ik voel me nu best moe. Verder voel ik me goed. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan koop ik wel een testje.

Ik weet niet wat ik moet denken. Na die testen van de afgelopen dagen denk ik dat die rode duivels toch aankomen.

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ben even naar de sportschool, want er is fraude gepleegd met mijn gegevens pfff !!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt waar?! Wat is er gebeurt dan? Lekker aso in ieder geval!!

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Rapoenzel what's up????

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier heb ik momenteel last van veel afscheiding, rekbaar en ietsie gelig??? *sorry voor de details*:)
    Kan er ook nog wel bij, snap er echt niks meer van??? Zal mijn ei toch niet zijn??? Heb dit nog nooit voor een ongi of zwangerschap gehad???

15. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo meiden,

Ik ontdek eigenlijk pas net dit topic. Ik had mijn NOD afgelopen maandag en tot op heden geen positieve testen maar ook geen menstruatie. Ik ben de afgelopen twee weken vreselijk moe geweest en eigenlijk nog steeds wel, hoewel ik het ene moment denk dat het wel meevalt en het volgende moment graag naar bed wil. Volgens mijn man ben ik ook een stuk onstabieler emotioneel en dat idee had ik zelf ook al een beetje :) En tot grote spijt van mijn man is mijn libido verdwenen en voelen mijn borsten zwaar en gevoelig. Al met al was het voor ons een combinatie van dingen om toch wel hoop van te krijgen, maar ja, die negatieve testen he...

Nu heb ik af en toe wel een beetje een zwaar gevoel onderin m'n buik, maar verder tot op heden geen duidelijke tekenen.

Het is voor ons pas de tweede ronde, dus als het nog niet zo mag zijn dan vind ik dat jammer maar is het niet anders, ik zou alleen dan graag zo snel mogelijk ongesteld zijn. Ik vind dat onzekere erg moeilijk. Mijn gevoel zegt soms heel zelfverzekerd zwanger te zijn, maar een negatieve test brengt me daar dan toch weer vanaf. Moeilijk hoor dat zwanger worden!

16. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    @Heitje: tot nu toe helpt je dansje nog! Thanks!!! :p

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He canna,
    welkom!

Sja meid... be prepared.. de eerste maanden proberen en ontpillen? zijn vaak een zoekplaatje...
    succes!

18. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    JOEHOE!!!!!!
    GEFELICITEERD MUUR!!!!!!

ps: is mijn duimen draaien niet voor niks geweest, hihihi

*sjaantje geeft een big hug aan muurtje!!!*

xxx sjaantje

19. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    @Angel: volgens mij heb je juist ook veel afscheiding als je zwanger bent toch? Dat heb ik wel eens ergens gelezen. Heeft Muurtje dat ook niet?

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Meiden, hoe is het hier?

Nog nieuwe zwangeren of andere spannende dingen. Had Muurtje vandaag niet haar echo????? Hebben jullie al wat gehoord? Ik kom net thuis van het werk en heb nog niets terug gelezen.

Hier weer een beetje aan het bijkomen. Vriendje had het gisteravond beetje moeilijk. Had erg gevoel gefaald te hebben. Hebben een goed gesprek gehad. Ook over dat ik het wel zie zitten.
    Maar hij had geen zin meer aan eten. Had last van hoofdpijn en is om ongeveer 8 uur gisteravond op bed gegaan.
    Hoop dat hij het er niet al te moeilijk mee gaat krijgen. Het moet allemaal even bezinken denk ik.

Deel Deze Pagina