Hallo Paar dagen gedwongen offline. niemand op hyves te bekennen .. Maar ik ben er weer, via een omweggetje maar goed .. Hoeis het hier verder?
Klinkt in elk geval wel GOED he... ik voel niet veel meer, behalve pijnlijke boobies en opvliegers.. ah... weer bijna een dag voorbij he
Mars, het is hier heeeeeeeel stil hahaha... @Lady: Precies... NOD komt steeds dichterbij. Als ik het vol kan houden test ik zondag en anders zaterdagochtend !
Jippie, zwp doet het weer normaal...... Kreeg al bijna afkickverschijnselen.........!!! Hoest hier???
Goedenavond dames, kom even kijken hoe het met jullie gaat Rapoenzel het word dus echt spannend deze dagen. Succes. Lady, filmpjes was leuk, lekker gegeten?
m hier niet,, Poennie haha.. Spitsuur is net voorbij .. Tantezeggertje slaapt hier tot maandag hij is 1 haha .. Heerlijk zo'n kleine man over de vloer . Maar wel ff wennen
Ik kom tussen alle rapporten door ook nog even spieken. Hoor nu eigenlijk bij geen enkele lijst meer maar kan het niet laten zo af en toe nog even te komen kijken. Alles goed met Knorretje en Tante Mars??
@ Knorretje, Omdat ik volgend schooljaar voor 5 dagen een eigen groep heb. En ik me daar voor 100% voor wil geven en niet halverwege het jaar wil weggaan om met verlof te gaan. Dan verspeel ik mijn opgebouwde maanden etc. Ach je kent het wel. Ben in maart begonnen dus na de kerst zit ik op mijn 9 maand. Dus verplichtingen vandaar. Je kent de regels vast wel
@ Mariska: Ach wat sneu voor je vriend. Heel goed dat jullie het erover hebben gehad. Praten is the magic word. Jullie komen er wel. Dikke KNUFFEL!! @ Rapoenzel: Tjongejonge wat heb je toch een asociale mensen op de wereld zeg echt ongelooflijk :x!!! Ik hoop voor je dat ze gegrepen worden! @ Bink: Gatver meisje balen!! Geniet maar lekker van je vakantie! @ Susan: Kinderwens verschoven? @ Hier: Pfff, heb ff lekker mijn bh uit gedaan. Bah, wat zat dat ding me in de weg zeg. Ben vandaag voor t eerst naar de Lidl geweest. Wat een openbaring, de prijzen zijn echt laag en ze hebben erg lekkere dingen. En de groente en het fruit zijn er zo mooi. Ik ga van nu af aan naar de Lidl!!
Uhhh sorry, ik nie snap!!! Heb je een tijdelijk contract (1 jaar?).........en je bent bang dat wanneer je zwanger raakt en dus met verlof moet, je je baan kwijtraakt en je contract niet verlengd wordt? Dat mag toch nooit een reden zijn?
He Lady, Hier ook alles oke. Raar om hier te zeggen maar hier mijn ei in aantocht dus we stoppen met klussen tot volgend weekend. (Zit op de verkeerde site geloof ik)
Mmmm, ben moe, tepels zijn erg gevoelig, borsten zijn voller, heb last van witte afscheiding, krampjes in mijn buik...... Die krampen zijn echt voor het eerst......dat heb ik nog niet eerder gehad......maakt het ook vervelend.......zeker als ik ineens verzit of plotseling een gekke beweging maak............ Maar verder: Ik weet het niet.....Mijn lichaam houdt me al zoveel maanden voor de gek, ik durf geen uitspraken te doen!
He Knorretje, heb geen contract dat is het juist werk voor ziekte dus dan kunnen ze je er na 9maand uitdoen omdat ze je anders wel moeten houden. Maar ik had een dikke voldoende op mijn klassenbezoek dus het zit vast wel goed. Maar wil liever niet zwanger worden nu ik eindelijk vastigheid heb. Wil liever dit jaar werken en dan in dec/jan. er weer voor gaan. Hoop dan dat ik het jaar erna ook mag blijven en dan heb ik een vast contract