@ Susan: Ik vind t knap hoor dat je die beslissing kan maken. Ik snap t wel, maar ik had t denk ik niet gekund. Ik ben in april bij een nieuwe werkgever begonnen, maar wij hebben besloten om gewoon te blijven proberen. Alhoewel ik uit jou verhaal begrijp dat t bij jou anders zit mbt je (soort) dienstverband.
Jeetje meid....wat een beslissing!!! Pffff, weet niet of ik hetzelfde had gedaan. Wel relaxed dat je je eigen groepje krijgt. Das voor die zieke collega waar je nu ook al voor inviel? Wist niet eens dat ze je er dan uit mogen gooien na 9 maanden omdat ze anders verplichtingen aan je hebben......Pffff, regels....overal zijn ze voor ingedekt.....Maar jeetje, tot januari wachten......... Moedige beslissing.........Januari wordt jouw maand!!!
Hier alles oke Suus. Wij gaan alleen voor Fruit naar de Lidl, verder doen we altijd boodschappen bij de AH.
AH rules!!! Maarrruhhh lidl......is wel oke voor spa rood, groente ennnuhhhhh chocola!!! Zo af en toe ga ik er even langs....Eigenlijk te weinig.......ze hebben daar idd wel goede producten....
JAAAAA echt wel. Ik had echt veel boodschappen (6 flessen cola, 2 pakken sap, tapenade, brie, toastjes, 8 afbakstokbroden, melk, yoghurt, lekkere salades voor bij de toastjes en nog veeeel meer) en we waren maar Ā 60,-- kwijt!!!!! Bij de C1000 was ik minstens Ā 85 kwijt geweest. En wat ik al zei: Zulk mooi fruit en groente, veel beter dan bij de C1000 en AH.
lekker dan daar ben je klaar mee. t zouden wel vage kennissen moeten zijn hoe moeten ze anders aan je gironr. moeten komen? echt vaag zeg. hopen dat t goed komt voor je.
Vind het ook nog steeds lastig als ik hier de reacties weer lees. Maar ben nu al 2 schooljaren aan het invallen en ben blij dat ik nu eindelijk iets heb. Hoor maandag of het voor 5 dagen is maar dit is zo goed als zeker. Groep 6/7 met 26 kinderen. Op een super leuke school. Heb het er helemaal naar mijn zin. En wil er graag blijven dus een zwangerschap zou dat wel verkleinen. Vandaar.
He, heb niet alles teruggelezen..... Geen roze vandaag? Ennnuhhhhh hoe zit het met Angel??? Muurtje hartje gehoord begreep ik???? Verder nog nieuws gemist!?
@ Susan: Ik vind het een hele moedige beslissing en als jullie je er goed bij voelen, dan is t dus een goeie beslissing.
Ik dacht dat ik bij Angel een zwanger banner zag staan @ Mermaid: dat had ik even nodig zo'n reactie bedankt
misschien is wassen een optie, nee grapje hahahha als je zwanger bent kant zijn dat je haar wat vetter word. dat hat mijn zus ook al vanaf t begin
Lady, je haar veranderd tijdens een zwangerschap zeggen ze. Dus wie weet. Of gewoon een BAD HAIR DAY!!???? **duim voor lady***
@ TheLady: Haha, flutjeshaar. Die kende ik nog niet!! Wanneer is je NOD en wanneer wil je gaan testen?
hey mermaid, jij mag ook over 5 dagen testen thelady en ik gaan vrijdag 26 juni testen als we overtijd gaan doe je mee?