Hee Leeuwtje....nog bedankt voor je reactie op mijn PB-tje! Tot dusver gaat het goed. Witte straaltjes vandaag alleen niet gehad....weet niet of dat goed is. Afwachten maar.
@mariska: Gebak, lekker! Stuur het maar op @qweenie: Die 'straal' was bij mij ook maar echt 1 keer, daarna wel meer afscheiding dan normaal, alleen dunner. Gaat goed komen meissie @Knorretje: *Duimerdeduimerdeduim!*
Goedenavond dames ben toch maar weer terug gekomen. Mijn vriend zit een of andere triller te kijken of rtl 7 Hou ik helemaal niet van, vandaar dat ik hier weer zit.
Hey Leeuw, hoe is ie? Jij moet natuurlijk twee stukjes............ Maar euh nog ff wachten tot woensdag (hihi) Ik ga nu echt hoor................
@ qweeny: kom morgen nog wel ff kijken naar jouw uitslag hoor, en als ik definitief ongi ben geworden dan geef ik het ook nog wel ff door..
@Lady: EIpijntjes??? Je zit toch op dag 32. Dat kan niet hoor. Zijn misschien wel een soort innestelingspijntjes?? Zou dat kunnen? @Leeuwtje: ik hoop het heel erg! Dan zou mijn eigen pendel uitkomen.... @Knorretje: hoe laat ga jij testen?
Hey lady! Oeh spannend meid! Ik voel ook al de hele dag gerommel en gezeur in mn onderbuik...*ziet nog steeds voor zich dat bevrucht (H)eitje zich een weg baant opweg naar de baarmoeder*
@ queenie, nee ei is al geweest maar ik voel echt echt echt eipijn @ susan begrijp je hoor, ik hou ook niet van griezelfilms
Oké Bink.....bruin zegt nog niks toch?? Hopen dat het toch wegblijft. Die temp is wel balen..... Zelf temp ik niet, maar ik geloof dat het niet goed is als die gaat zakken. *duimt heel erg dat de echte ongi wegblijft*