Ja Muurtje idd, terwijl mijn pendel heel duidelijk nee aangeeft. Ik hou me daar niet aan vast, maar gezien ik nog steeds denk dat ik later mijn ei heb gehad en we toen niet geklust hebben, althans wel geklust alleen kwam mannetje niet klaar denk ik nog steeds dat het niet zo is. maar als ik zie wat er anders is dan afgelopen maand...dacht te zien aan die ene puist die ik vandaag kreeg dat mijn ongi toch echt komt, nu enkele uren later zijn er een par pukkels bij en op mijn borsten heb ik ook ineens pukkels Waar is die usb-kabel voor vrouwen als je hem nodig hebt!!! haha
Euhhhh haha wij komen net weer van bed dat was de tweede keer hahaha .. Ach ja drie weken stil is ook niet niks he hahahha .. Maar na ander half uur ongeveer. kreeg ik in de auto ineens erge steken aan de linker kant.. Leek net of de zwemmers waren aangekomen .. Voelde echt flink appart. Na de tweede keer klussen kreeg ik erge last van bm en eierstokken, dus ff voorzichtig aan het is dus nog niet wat het moet wezen
Als je hier eenmaal wat hebt gezegd blijft het je achtervolgen.....hihi! Maar leuk hoor, we zijn allemaal zo betrokken met elkaar! Nog 6 dagen en dan mag ik testen.....Vind het zo spannend......Weet ook nie zo goed wat ik ervan moet denken. Normaal heb ik nu al mega pijnlijke borsten, en dan werd ik dus een week later ongie.....Nu zijn het alleen mijn tepels die gevoelig zijn........Ben mega-moe, een beetje blehhhhhh-gevoel....
Balen meid hopen dat t de volgende ronde wel lukt! blijf je wel met je volgende nod in juni? zoniet blijf je zeker wel kletsen of niet?
Tante idd zoals Ricmar zegt misschien je ei?? Laten we het hopen meid, dat zou dan wel eens heel positief kunnen zijn
Nou het is hier vandaag echt kramp, dus denk idd vandaag mijn eisprong... Even wachten tot het kleine manneke op bed ligt
setti mijn nod is op 3 juli maar blijf nog hier juli is zo stil nog. en ikk vind het wel gezellig hier, door de weeks is het te veel om terug te lezen , kan op het werk niet lezen of reageren.
Ricmar: Als ik het bloedverlies na de laparoscoppie reken als ongi dan zit ik nu op dag 12 het zou kunnen dat ie er aan komt.. Maar ja ik weet het niet. We zien het wel de 22e dr word dan toch een echo gemaakt haha ..
Ik was even een weekend weg en alles is hier weer veranderd Was ook niet meer lid. Waarschijnlijk te laat aangemaakt, maar ik ben er weer. Ik zal zo even teruglezen of er hier nog spannende dingen zijn gebeurd.. Ik werd vrijdag wakker met allemaal steekjes in mijn buik. Verder gisterochtend en vanochtend een vlaag van misselijkheid en beetje roze in mijn ondergoed. Ik begin het nu toch wel weer spannend te vinden. Sowieso zou dit wel heel snel zijn zo na mijn bbz. Daarnaast de spanning of het deze keer dan wel goed zit. Ik ga waarschijnlijk woensdag testen en dan laat ik het hier weten...
dan kan angel79 alsnog gelijk krijgen met juni zwanger hoor!!!!!!!!!!! als 3 juli je volgende nod is dan is over ongeveer 2 weken je ei! dat is nog in juni!!!!!!!!!! ik weet niet hoelang je cyclus duurt maar je kan nog bevrucht raken in juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oja zou iemand mij willen verplaatsen van vrijdag naar woensdag op de lijst? Had het niet helemaal goed uitgerekend
mag je hier in nederland direct na BBZ weer zwanger worden? Of heb je geen ingreep gehad? Sorry voor mijn vragen